خبرگزاری کار ایران

بازیکنان پیکان درگیری را شروع کردند؛

حسینی: داور نباید به طارمی کارت می‌داد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۶۴

کاپیتان پرسپولیس پس از بازی با پیکان گفت: داوری کاملا به سود پیکان بوده بروید نگاه کنید. حتی کارت طارمی را باید باشگاه حتما اعتراض کند تا برگردد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی بعد از بازی با پیکان گفت: بچه‌های ما مثل بازی قبل فوق‌العاده ظاهر شدند. متاسفانه در دیدار گذشته فقط باختیم وگرنه مالکیت توپ 90 به 10 بود و یک موقعیت داشتند که آن هم گل شد. امروز آماده این بازی سنگین بودیم و سخت شروع کردیم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا نمایش و نتیجه خوبی داشته باشیم.

وی درمورد اعتراض پیکانی‌ها به داوری ابراز کرد: کارشناسان بنشینند درمورد کارشناسی داوری کنند و ببینند به سود چه تیمی بود.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص اینکه جلالی گفته بیانیه پرسپولیس همه چیز را تغییر داده است، گفت: داوری کاملا به سود پیکان بوده بروید نگاه کنید. حتی کارت طارمی را باید باشگاه حتما اعتراض کند تا برگردد.

حسینی تصریح کرد: آنها درگیری را شروع کردند و داور نباید به طارمی کارت می‌داد. من صحنه را درست ندیدم ولی بازیکن آنها مهدی را از پشت زد. اصلا اینطور نیست که طارمی حرکت دست نشان داده باشد. در بازی قبل بازیکن حریف هرکار می‌خواست انجام می‌داد. همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود و باید بازنگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه قهرمانی خیلی سخت است، گفت: هنوز چهار بازی مانده است. یک دیدار با نفت آبادان را واگذار کردیم که استرس پر فشاری به بازیکنان وارد شد ولی با این برد آماده چهار هفته پایانی می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز