خبرگزاری کار ایران

کی‌روش: برای برد به میدان می‌رویم/ دفاع 80 دقیقه‌ای در صورت لزوم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۹۸

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با چین، تیم را آماده پیروزی و مستحق صعود به جام جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و چین اظهار کرد: بعد از ظهر بخیر. به نشست خبری خوش آمدید. امیدوارم امروز بتوانید کار خوبی برای دعوت از هواداران به ورزشگاه انجام دهید. در درجه دوم به تیم ملی چین خوش آمد می گویم. امیدوارم هستیم بتوانیم مهمان نوازی چینی‌ها را در ایران جبران کنیم.

وی افزود: تک تک بازی‌ها در گروه ما نشان دهنده این است که تمامی فرصت‌ها برای همه تیم‌ها مهیا است و هیچ تیمی به طور کامل از دور مسابقات خارج نشده است. این نشان دهنده این است که بازی‌ها می‌تواند به رویای تیم‌ها برای صعود به جام جهانی تحقق ببخشد.

کی‌روش ددر خصوص بازی برابر چین خاطر نشان کرد: بازی دشواری را برابر تیم خوب چین که کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد، خواهیم داشت. بازی برابر چین بازی آسانی نیست و امیدوارم هواداران تیم ملی فردا کاری را انجام دهند که چینی ‌ها در کشور خودشان انجام دادند و اگر این اتفاق نیفتد، ما در سکوها بازی را باختیم. امیدواریم هواداران فردا از تیم ملی حمایت کنند تا ما شاهد یک بازی خوب باشیم. درباره صعود تیم ملی به جام جهانی صحبتی ندارم.

کی‌روش در رابطه با نوع نگاه خود به بازی پیش رو تصریح کرد: نگاه ما نسبت به بازی فردا این است که اگر مجبور به دفاع باشیم، با سازمان دهی و انگیزه بالا این کار را انجام می‌دهیم و این برنامه ما برای بازی با چین است. تفکر کلی ما این است که ما بازی می‌کنیم تا به  پیروزی برسیم. تفکر ما این نیست که فقط دفاع کنیم بلکه دفاع می‌کنیم تا صاحب توپ شویم و قدرت کسب کنیم و به گل برسیم. داشتن کلین شیت و نگه داشتن دروازه مهم است. اگر  گلی دریافت نکردیم به خاطر همکاری و انسجام بازیکنان در زمین است. اگر بازیکنی توپ را از دست دهد دو بازیکن دیگر برای توپ گیری هستد. فرقی نمی‌کند ما مقابل پاپوا گیته نو بازی کنیم یا مقابل آرژانتین قرار گیریم.

 وی عنوان کرد: تفاوت چین با لیپی و بدون او مسائل زیادی است که وجود دارد اما بعد از بازی پاسخگوی این سوال خواهم بود. لیپی را سال های زیادی است که می‌شناسم و کار و  اهداف او را تحسین می‌کنم. چین در دور رفت نیز تیم خوبی بود و در دفاع عملکرد قابل قبولی داشت. چین برابر تیم قدرتمند کره جنوبی به برتری رسید و این موضوع نشان می‌دهد که ما کار آسانی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  پایان درباره غیبت دستیاران ایرانی و اینکه آیا آن ها کیفیت خوبی نداشتند که کنار گذاشته شدند، گفت: باید از اوسیانو و مارکو بپرسم. نمی‌دانستم که آنها برای تعطیلات آمده‌اند. مثل اینکه آن‌ها در تیم ما توریست هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز