خبرگزاری کار ایران

خطاب مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو به بازیکنان؛

تا دیروز شما را خیانت‌کار می‌دانستم اما شما فتنه‌گرید! + اسناد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۹۳

جنجال و حاشیه مدت‌هاست دست از سر تیم یاسین پیشرو قم بر نمی‌دارد و هر روز به دلیل و بهانه‌ای تازه اختلافات‌شان خبری می‌شود.

به گزارش ایلنا، این بار بحث حقوق بازیکنان، بخشش آن‌ها و بلیط فروشی بازی بر سر زبان افتاده است تا بار دیگر اختلافات این تیم قمی رسانه‌ای شود.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که تماشاگران به فروش بلیت بازی این تیم با شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال و برگزار نشدن بازی معترض بودند و این اعتراض مورد تایید ریاست هیات فوتبال استان قم قرار گرفته است.

علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو در این خصوص گفت: باشگاه یاسین پیشرو در زمینه بلیت فروشی هرگز دخالتی نداشته است و بلیت فروشی بازی با شهرداری ساوه و توسط هیات فوتبال صورت گرفته است. پس از این که بلیت فروشی توسط هیئت فوتبال صورت گرفته است، وجه جمع آوری و صورت جلسه و در اختیار تدارکات قرار داده شده است تا ما ۳۰ درصد از این وجه را به عنوان حق هیات فوتبال به حساب فدراسیون واریز کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته موضوع رایگان کردن حضور تماشاگران برای ما یک چالش بود به طوری که ما بازی را رایگان می کردیم اما هیات فوتبال به ما می گفت که رایگان کردن بازی به شما ربط دارد اما حق هیات فوتبال باید پرداخت شود و بر مبنای ۲ هزار تماشاگر ۳۰ درصد از حضور این تعداد تماشاگر را از ما می‌گرفتند.

تا دیروز شما را خیانت‌کار می‌دانستم اما شما فتنه‌گرید! + اسناد

رحمانی درباره بازی نکردن در مقابل شهرداری ساوه گفت: در بازی با شهرداری ساوه، هیئت فوتبال ۲ روز پیش از مسابقه با ما جلسه داشت و ما در این جلسه تاکید کردیم که اگر موضوع سند قرارداد ما حل نشود برابر شهرداری ساوه بازی نمی کنیم بنابراین هیئت فوتبال می دانست که ما در این مسابقه به میدان نمی رویم با این حال اقدام به فروش بلیت کرد. 

مدیر عامل یاسین پیشرو ادامه داد: آقای بهرامی شما وقتی ۲ روز قبل وعده دادید که باشگاه را به ما بر می‌گردانید و فایل صوتی آن هم موجود است و اگر لازم باشد آن را منتشر می کنیم. شما گفتید که می‌روید و امضای مدیر کل ورزش و جوانان را می‌گیرید اما بعد از آن کلا از دسترس خارج شدید بنابراین در مورد عدم حضور تیم در میدان در صورت امضا نشدن قرارداد هم توجیه و مطلع بودید و این در فایل صوتی ما نیز موجود است.

رحمانی در خصوص هزینه بلیط های خریداری شده عنوان کرد: تمام رقمی که بابت بلیت فروشی در بازی با شهرداری ساوه را دریافت کرده امروز به حساب هیات فوتبال استان قم واریز کرده و تماشاگرانی که بلیت خریداری کرده اند می توانند با مراجعه به سایت هیات فوتبال هزینه بلیت خود را دریافت کنند.

مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم در پاسخ به این سوال که در نهایت تکلیف بازیکنان اعتصابی یاسین پیشرو و اظهارات آن‌ها و تماس‌های مکرر باشگاه برای برگشت بازیکنان گفت: بازیکنان این نامه را فرستادند و اظهار ندامت و طلب بخشش کردید و ما هم آن‌ها را بخشیدیم. کجا ما ۲۰ بار تماس گرفتیم؟ این نامه را ۶ نفر امضا کرده‌اند، آن وقت من به آن‌ها زنگ زده ام؟!

مدیر عامل یاسین هم‌چنین درباره اظهارات هاشم فرج زاده در خصوص رسانه‌ای کردن مطالبات گفت: به جان مادرم قسم خوردم که وقتی بازیکنان در مورد مطالباتشان مصاحبه می کنند ناراحت نمی شوم، اما تفاوت این‌جاست که هرگز نگفتم آن‌ها حق دارند در بازی شرکت نکنند.

وی افزود: تا دیروز به خاطر این اعتصاب و بازی نکردن‌تان شما را خیانت کار می دانستم و امروز شما را فتنه‌گر می دانم زیرا با وجود این که طلب بخشش کرده و مورد بخشش باشگاه قرار گرفته بودید باز هم فتنه کردید.

رحمانی بیان داشت: آیا این کار بدی بود که بعد از نامه طلب بخشش شما، مدیر عامل رضایت سرمربی را برای بخشش شما گرفت و به شما گفت که بدون توجه به گذشته در این بازی حاضر شوید و اگر نمایش آبرومندانه ای داشتید بخشش رئیس هیئت مدیره را هم می گیرم و درصد جریمه شما را به حداقل کاهش می دهم که مطالبات شما پرداخت شود؟

 

تا دیروز شما را خیانت‌کار می‌دانستم اما شما فتنه‌گرید! + اسناد

تصویر نامه تقاضای بخشش از طرف بازیکنان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز