خبرگزاری کار ایران

دختران کشور میزبان نظاره‌گر تمرینات تیم ملی؛

دختران ایران دست به توپ شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۷۶

تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر ایران در چین در حالی پیگیری شد که دانش‌آموزان مدرسه چانگ کینگ از نزدیک تماشاگر این تمرین بودند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران دومین مرحله از تمرینات توپی خود را امروز در سالن اصلی مسابقات قهرمانی آسیا در چانگ کینگ چین برگزار کرد.

شاگردان مایدا چیچیچ که برای شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا راهی چین شده‌اند، صبح امروز به مدت یک ساعت و نیم تمرین کردند.

در زمان تمرین تیم ملی، گروهی از دانش آموزان مدرسه چانگ کینگ در سالن حضور داشتند و نظاره گر تمرین امروز دختران ایران بودند.

از نکات جالب توجه اینکه مسئولان برگزار کننده مسابقه هنوز در تلاش هستند تا سالن را برای رقابت های آسیایی آماده کنند به همین دلیل در زمان برگزاری تمرین ملی پوشان ایران، گروهی در حال خط کشی کنار زمین بودند، همین موضوع باعث شد تا دقایقی تمرینات تیم ملی متوقف شود.

اسکوربرد سالن برگزاری مسابقات هم امروز روشن شد.

در پایان تمرینات تیم ملی، بازیکنان کره جنوبی هم وارد سالن شدند تا نخستین تمرین خود را برگزار کنند. کره ای ها شب گذشته وارد شهر چانگ کینگ شدند. تیم ملی ایران به عنوان نخستین کشور وارد محل برگزاری مسابقات شده است و ورود تیم ها تا روز شنبه ادامه دارد.

مسابقات نوجوانان دختر آسیا از 15 اسفند در چانگ کینگ چین آغاز می شود که تیم ملی ایران در نخستین دیدار مقابل چین به میدان می‌رود.

در این دوره از مسابقات 12 تیم حضور دارند که تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی با چین و هنگ کنگ هم‌گروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز