خبرگزاری کار ایران

عبدولی به آمادگی کامل نرسیده است؛

اسماعیل نژاد: می‌توانیم در تک کشتی‌ها از او کمک بگیریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۶۸

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد وضعیت سعید عبدولی می‌گوید: عبدولی در اردوی تیم ملی حضور دارد اما هنوز به آمادگی صدردصد نرسیده است.

فرهاد اسماعیل نژاد در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن اعلام این خبر افزود: سعید عبدولی به تازگی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است و ما تمام سعی خودمان را بکار خواهیم گرفت تا وی بتواند به جام جهانی کشتی فرنگی برسد.

وی ادامه  داد: امابر اساس برآورد ما هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است بر همین اساس امکان دارد در تک کشتی‌ها در جام جهان به ما کمک کند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد تیم روسیه نیز گفت: روس‌ها سال قبل در جام جهانی شیراز با اختلاف زیادی از ما شکست خوردند برهمین اساس امسال با نفرات اصلی و قدرتمند خود در جام جهانی حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: به هر حال این فرصتی برای جوانان ما محسوب می‌شود تا شایستگی‌های خودشان را در برابر روس‌ها به نمایش بگذارند و بتوانند مقام قهرمانی جام جهانی را کسب نمایند.

وی در خاتمه به آسیب دیدگی دو تن از کشتی گیران اشاره کرد و افزود: رامین قاسمی و امین طاهری هم اکنون آسیب دیده هستند اما در تلاش هستیم بتوانند به جام جهانی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز