خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت خلیج امارات از جدال استقلال و الاهلی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۳۳

استقلال تهران در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی در ورزشگاه آل راشد دبی به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایت ورزشی گلف در این خصوص نوشت: ماکاته دیوپ در اولین بازی خود در لیگ باشگاه‌های آسیا سه امتیاز برای الاهلی بدست آورد و با برد 2 بر 1 هدیه‌ای به این تیم در خانه مقابل استقلال ایران در افتتاحیه گروه خود در روز دوشنبه تقدیم کرد.

مهاجم سنگالی کسی که از تیم الظفره در ژانویه به تیم الاهلی پیوست، درست در انتهای هر نیمه گلی به ثمر رساند و سپس با تلاش او برای حفظ پیروزی نهایتا امید ابراهیمی به تنها گل استقلال در دقیقه 74 رسید.

این نخستین بازگشت الاهلی به آسیا بعد از شکست این تیم از گونگژو اورگراند چین در سال 2015 بود که آنان نسبت به شش بازی قبلی‌شان بهتر ظاهر شدند.

استقلال تهران سه بار در فینال باشگاه‌های آسیا حضور داشت که اولین آن به سال 1991 باز می‌گردد که اکنون نیز جایگاه سوم را در لیگ ایران بدست آورده است. الاهلی در لیگ خلیج عربی دوم است و در مجموع چهار برد در تمام رقابت‌ها بدست آورد.

ضربه آزاد احمد خلیل توسط دروازه بان استقلال مشت شد و دیوپ با برگشت توپ از مقابل دفاع ایران و با وجود تلاش او این ضربه به جایی نرسید

بن بست نرسیدن به گل در اواخر نیمه اول وقت‌های تلف شده شکست زمانی که اورتون ریبیرو با زدن کرنری در به ثمر رساندن گل کمک کرد.

دروازه بان استقلال دوباره با ضربه ماجد حسن و دیوپ نزدیک محوطه جریمه بعد از یک ساعت مواجه شد.

زمانی که تیم الاهلی عقب کشید درآن زمان ابراهیمی با شلیک توپ به سمت دروازه در دقیقه 74 گلی را به ثمر رساند.

اما دیوپ قبل از پایان بازی با پاس ریبیرو برای حفظ پیروزی در دقیقه نود گلزنی کرد.

تیم الجزیره رقابت در لیگ باشگاه‌های آسیا را با نتیجه سه بر صفر در مقابل لخویای قطر در مرحله مقدماتی از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز