خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی دومیدانی‌کار ایران در سوئد بعد از توهین آقای کارشناس!

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۵۸

دونده سابق ایران بعد از بی مهری های صورت گرفته راهی سوئد شد تا رکورد عجیبی از خود به جا بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا ابوترابی فرد موفق شد در مسابقات داخل سالن استکهلم رکورد دو 3000 متر ایران را جابه‌جا کند. در مسابقات دو و میدانی داخل سالن استکهلم سوئد در دو 3000 متر، محمدرضا ابوترابی فرد از تیم باشگاهی سپارواگن موفق شد با ثبت زمان 8:12:49 ضمن کسب مقام سومی این دوره از مسابقات، رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کند.

ماریوس ودویک با زمان 8:02:48 به‌عنوان قهرمانی دست یافت، پس از وی دنیل لونگرین در مکان دوم با ثبت زمان 8:09:39 قرار گرفت. در این ماده سامو میکونن، ویدار یوهانسون و آلبین ریدفلت به ترتیب در مکان‌های چهارم تا ششم جای گرفتند. در صورت موافقت اعضای سازمان تیم‌های ملی این رکورد به‌عنوان رکورد ملی به ثبت خواهد رسید، در غیر این صورت رکورددار این ماده حمید سجادی خواهد بود.

پیش از این و هنگام حضور این دونده در ایران، انتقاد‌های بسیاری به وضعیت و رکورد‌های او شده بود و حتی یکی از کارشناسان رکورد‌های او را مایه آبرو ریزی ایران دانسته بود. او حالا پس از سال‌ها رکورد ملی این ماده را که در اختیار حمید سجادی بود شکسته و به نام خود به ثبت رسانده است!

شاگردم بدون حامی رکورد زد

روح‌ا... محمدی مربی ابوترابی می‌گوید: خوشبختانه بعد از 2 دهه ابوترابی توانست رکورد 3000 متر ایران را در استکهلم جا به جا کند.

روح‌ا... محمدی مربی محمدرضا ابوترابی درباره این موفقیت می‌گوید: شاگردم موفق شده است در مسابقات دو و میدانی داخل سالن استکهلم سوئد، در دوی 3000 متر، در ترکیب تیم باشگاهی سپارواگن با ثبت زمان 8:12:49 علاوه بر کسب مقام سومی این دوره از مسابقات، رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کند.

وی ادامه می‌دهد: متاسفانه فدراسیونی‌ها (چه در زمان سرپرست دبیری فدراسیون و چه در فدراسیون فعلی) نسبت به ابوترابی کم لطفی کردند، به طوری‌که وی توانست حضور متعددی در مسابقات انتخابی تیم ملی داشته باشد و در طول آنها بتواند رکورد ورودی تعیین شده از طرف فدراسیون را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی به دست آورد اما در چندین مرحله به مسابقات بین‌المللی اعزام نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز