خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: حقدوست به بازی نرسد، جایگزین مناسب داریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۱۴

سرپرست استقلال تهران از عملکرد تیم و منصوریان راضی است و نبودن حقدوست را در وضع تیم بی تاثیر می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نصرالله عبداللهی در این زمینه می‌گوید: علیرضا منصوریان و کادرش خیلی زحمت می‌کشند. باور نمی‌کنید روزی حدود 10 ساعت کار می‌کنند. معلوم است که با این وضعیت نتیجه می‌گیرند. آنها در آسیا هم نتیجه می‌گیرند و حقشان است. فقط دنبال تیم هستند و وقت می‌گذارند. تجربه‌شان هم بیشتر شده است.کسی که وقتی تمرینشان تمام شد برود و دوباره فردا صبح برگردد با کسی که برای ساعت به ساعت تیمش برنامه دارد و زمان می‌گذارد فرق دارد.

سرپرست استقلال در ادامه می‌گوید: پزشکان پیگیر وضعیت حقدوست هستند. ما اینقدر بازیکن داریم که حتی اگر نرسد یا بازی کردنش خطر داشته باشد به او استراحت می‌دهیم تا وضعیتش بهتر شود.همه بازیکنان را البته با خودمان می‌بریم.

عبداللهی در پایان درباره حضور مشترک با پرسپولیسی‌ها در هتل ایرانیان امارات می‌گوید: پرسپولیس بعد از ما می‌آید. تیم ما یک هتل دیگر گرفته است و با هم نیستیم. پرسپولیس تکلیف خودش را می‌دانست اما ما منتظر بازی با السد بودیم. تا وقتی پرسپولیسی‌ها بیایند ما در هتل ایرانیان هستیم اما سپس جای خود را به پرسپولیس می‌دهیم و دو روز دیگر را در یک هتل دیگر سپری می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز