خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس، قربانی جنگ مربیان خارجی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۶۵

محسن سیدی، مربی و کارشناس فوتبال، در یادداشتی به اختلاف بین کی‌روش و برانکو پرداخته و دلایل شکست در دربی را جنگ بین این دومربی می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا، پس از باخت 3بر2 پرسپولیس در دربی 84 و حواشی پس ازآن که می توان گفت همچنان ترکش های آن بدنه ی این تیم را مورد اصابت قرار میدهد، کارشناسان، طرفداران و مسئولان این تیم پایتخت نشین هنوز هم در حال آنالیز بازی دربی و یافتن دلایلی برای این شکست هستند و عوامل بسیاری را برای این بی انگیزگی در مقابل مهمترین حریف وطنی خود برشمرده اند.

در همین راستا محسن سیدی مربی و کارشناس فوتبال ، یاداشتی را تهیه کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

باز هم هشدار میدهیم جنگ بین کى روش و برانکو به نفع دو نفر و دو طیف نیست.

دو نفر که خودشان هستند و دو طیف طرفداران تیم ملى و طرفداران پرسپولیس هستند.

بازى پرسپولیس و استقلال تمام شد ولى حرف و حدیث همچنان پیرامون این بازى هست و البته کمتر کسى پیش بینى چنین نتیجه اى را میکرد،

پرسپولیس باخت و در این چند روز به طور مفصل اهالى فن و هواداران این تیم دلایل این باخت را موشکافى کردند،از ترکیب تیمى ، عدم شناخت زود هنگام از حفره تیم ،توسط برانکو، تاشیوه غلط بازى، تعویض کم تعداد و دیر هنگام و مهمتر از همه غرور تیمى و البته تا حدودى بدشانسى و بى دقتى طارمى ، همه و همه به نقد کشیده شد،ولى به نظر عصبى بودن پرسپولیسیها دیده نشد.

سید جلال حسینى سه بازى اخیر به واقع پرخاشگر شده، طارمى با مسلمان انتهاى بازى درگیرى پیدا میکند و رامین رضاییان بعد از تعویض نماد پرسپولیس یعنى رنگ قرمز را از دستش باز میکند و به زیر پا می اندازد، و همه این واکنش ها نشان از بهم ریخته گیه عصبى اعضاء تیم دارد.

امّا چرا؟

بعد از اینکه برانکو در صدد بر هم زدن آرامش تیم کى روش ( در پاره اى مواقع منطقى و در بعضى جاها مغرضانه) بر آمد ، کى روش هم در یک حرکت انتحارى دستور عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به اردوى تیم ملى را صادر نمود.

در وصف این تصمیم اگر صد خط هم بنویسیم ، باز هم زوایایی هست که باید مورد کنکاش قرار گیرد .

امّا خواسته یا ناخواسته این تصمیم به همه افراد ذکر شده آسیب میرساند.

بى شک تیم کى روش و هواداران تیم ملى بابت نبودن بازیکنان پرسپولیس در تیم ملى متضرر میشوند و صد البته بازیکنانى که بازى در تیم ملى برایشان اوج افتخار و لذت هست( فراتر از بازى در پرسپولیس).

دیگر شرایط مناسب و اِس تِى بِل روحى را نخواهند داشت و هر هفته عصبى تر از گذشته خواهند شد و این میتواند جایگاه فعلى پرسپولیس را به شدت متزلزل کند،، و باز هم به نظر میرسد در شرایط فعلى فقط یک نفر میتواند این گره کور را باز کند و آنکس کسى نیست جز رئیس فدراسیون فوتبال جناب تاج.

زیرا کى روش زیر مجموعه فدراسیون میباشد و مدیر عامل پرسپولیس هم ( که میتواند برانکو را راضى به یک نشست دو طرفه با کى روش کند) به نوعى زیر مجموعه فدراسیون .

ان چیزى که قابل پیش بینى هست نشست (فیس تو فیس) این دو مربى میتواند مشکلاتشان را برطرف کند و هر دو با تعامل و احترام به دیدگاه هم ادامه مسیر دهند.

در غیر این صورت در هفته هاى پیش رو شاهد بهم خوردگى نظم تیمى پرسپولیس و در ماه هاى ابتداى سال پیش رو شاهد شکست هاى تیم کى روش خواهیم بود که این نه به نفع این دو عزیز هست و به نفع آن دو طیف.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز