خبرگزاری کار ایران

جواهر فوتبال امارات؛

احمد خلیل؛ مهاجمی که استقلال باید از او بترسد!

تیم الاهلی در ترکیب خود از وجود یکی از بهترین مهاجمان دنیای عرب سود می‌برد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال فردا در شرایطی به مصاف تیم قدرتمند الاهلی امارات می‌رود که این تیم در ترکیب خود از وجود یکی از بهترین مهاجمان دنیای عرب سود می‌برد.

احمد خلیل با 25 سال سن کارنامه‌ای پر از افتخار دارد. این مهاجم با استعداد فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای از ده سالگی شروع کرد. وی در سال 2001 و در حالی که تنها 10 سال داشت به عضویت تیم خردسالان الاهلی در آمد و از آن سال تا کنون در الاهلی توپ زده است.

خلیل از سال 2006 به عضویت تیم بزرگسالان الاهلی درآمده است و برای این تیم بیش از 200 بازی انجام داده است. آمار گلزنی وی هم درخشان است؛ تقریباً هر 2 بازی 1 گل.

خلیل فصل قبل 10 بار در لیگ امارات به میدان رفت و 11 گل سرنوشت‌ساز برای این تیم به ثمر رساند تا سهم عمده‌ای در قهرمانی سال گذشته‌ی این تیم داشته باشد.

احمد خلیل در رده‌های سنی پایین برای الاهلی افتخارات فراوانی به دست آورده است و بارها با این تیم قهرمان امارات در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان شده است.

این بازیکن سیاه‌پوست در سال 2008 با تیم امارات قهرمان زیر 19 ساله‌های آسیا شد و به عنوان بازیکن برتر تورنمنت انتخاب شد. همچنین در آن تورنمنت 4 گل زد و آقای گل شد.

 

 

کد خبر : ۴۶۱۴۶۸