خبرگزاری کار ایران

خوزستان قهرمان مسابقات تنیس روی میز بانوان کارگر کشور در شاهرود شد

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کارگر کشور که از صبح دیروز سه شنبه 26 بهمن ماه با شرکت 7 تیم در بخش تیمی و 10 تیم در بخش انفرادی در شاهرود برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کارگر کشور که از صبح دیروز سه شنبه 26 بهمن ماه با شرکت 7 تیم در بخش تیمی و 10 تیم در بخش انفرادی در شاهرود برگزار شد ظهر امروز با قهرمانی خوزستان در بخش تیمی و عنوان اولی نماینده اصفهان در بخش انفرادی به پایان رسید.

 به گفته‌ی نژادنایبی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، مسابقات تنیس روی قهرمانی بانوان کارگر کشور که از صبح دیروز سه شنبه 26 بهمن ماه با شرکت 10 تیم در بخش تیمی و انفرادی در شاهرود برگزار شد ظهر امروز با قهرمانی خوزستان در بخش تیمی و عنوان اولی نماینده اصفهان در بخش انفرادی به پایان رسید.

در بخش تیمی این مسابقات که با شرکت 7 تیم در دو گروه برگزار شد تیم های خراسان رضوی و تهران از گروه الف و اصفهان و خوزستان از گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت تیم خوزستان در دیدار فینال توانست با شکست خراسان رضوی عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود نماید. همچنین تیم تهران نیز موفق شد با شکست اصفهان مقام سومی رقابت ها را بدست آورد.

در رقابت های انفرادی این دوره از مسابقات که صبح امروز چهارشنبه با شرکت 32 تنیس باز برگزار شد رقیه حق شناس از اصفهان با شکست 3 بر 0 سعیده هویزه از خوزستان قهرمان شد. اکرم سرشاد از خراسان رضوی نیز موفق شد با شکست 3 بر 0 طوبی وفایی پور از اصفهان به مقام سومی مسابقات را بدست آورد.

این دوره از رقابت ها به میزبانی هیات ورزش کارگری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

 

کد خبر : ۴۶۰۲۴۸