خبرگزاری کار ایران

برزگر:

روس‌ها با تیم اول خودشان در جام جهانی کشتی شرکت نکرده‌اند

عضو شورای فنی کشتی آزاد می گوید: روس ها با تیم منجسم و طراز اول خودشان در رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه حضور پیدا نکرده‌اند.

منصور برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: با نگاهی به ترکیب تیم ملی کشتی آزاد روسیه در جام جهانی متوجه می‌شویم روسها با نفرات شاخص و اول خود در این مسابقات شرکت نکرده‌اند، البته تیم دوم روسها هم از نظر قدرت فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

دارنده 4 نشان کشتی آزاد جهان و المپیک در خصوص قرعه تیم کشتی ایران در جام جهانی گفت: قرعه خوبی نصیب کشتی‌گیران کشورمان شده است، ما باید بیشترین بهره را از جام جهانی ببریم، به آن معنا که باید کشتی گیران با کشتی گیران خوب دنیا مصاف دهند تا معیب و نواقص آنها آشکار شود.

برزگر تاکید کرد: به هر حال کسب عنوان قهرمانی از سوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام جهانی یک رکورد محسوب می شود و میتواند برای کشتی کشورمان یک افتخار و اعتبار باشد.

این پیشکسوت کشتی در خصوص فوت حسین پور از قهرمانان گذشته کشتی کشورمان در تنهایی و در سایه بی توجهی مسئولان در خاتمه خاطر نشان کرد: باید قوانینی تهیه شود تا قهرمانان بعد از جدایی از دنیای قهرمانی مورد توجه قانون گذار و مسئولان قرار بگیرند.

کد خبر : ۴۵۹۱۲۲