خبرگزاری کار ایران

وارنا میزبان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

شهر وارنا در بلغارستان میزبان اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که از روز شنبه هفته جاری در شهر دوپنیتسای بلغارستان آغاز شده بود، صبح امروز در این شهر به پایان رسید و ملی پوشان راهی شهر وارنا شدند.

تیم ملی ساعت ١٦ عصر امروز به وقت بلغارستان وارد شهر وارنا شد و در هتل اقامت مستقر شدند. ملی پوشان نوجوان بعد استراحتی کوتاه نخستین تمرین خود را در سالن بسار مجهز و زیبای میلادوس که مجموعه کاملی از ورزش های مختلف را در خود دارد، برگزار کردند.

سالن میلادوس دارای چندین سالن تمرین و یک سالن مسابقه ٦ هزار نفری است که کلیه دیدارهای رسمی و مسابقات لیگ جهانی بلغارستان در این سالن انجام می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (پنج شنبه) مسابقه نخست خود در مرحله دوم سفر را در شهر دوبریج با تیم باشگاه دوبریج که تیم سوم لیگ بلغارستان است، برگزار می کند.

این تیم چند ملی پوش جوان بلغارستان را در ترکیب خود دارد و میروسلاو ژیکف مربی تیم دوبریج است که عنوان بهترین مربی سال ٢٠١٦ بلغارستان را نیز در پرونده کاری خود دارد. این مربی سابقه هدایت تیم ملی ب و کمک مربی تیم ملی جوانان بلغارستان نیز بوده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه دیدار خود در شهر دوپنیتسا دو برد و یک شکست تجربه کردند و فردا چهارمین دیدار تدارکاتی خود در این کشور را برگزار می کنند.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، امیر حسین صابری، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، محمدرضا بیک، بهزاد فتوحی فر، محمدرضا حضرت پور، مهران فیض امام دوست و محمدرضا طهماسبی 13 بازیکن شرکت کننده در اردوی برون مرزی بلغارستان هستند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، مهران زارع، آرش صادقیانی، پویا عزیزی، یاشار جوادی و مهران پشنگ (کمک مربیان) بهزاد میرزائی به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا که از 8 تا 16 فروردین ماه سال 96 به میزبانی شهر «نایپیداو» کشور میانمار برگزار می شود، آماده می کند.

 

کد خبر : ۴۵۵۳۴۷