خبرگزاری کار ایران

3 انتقال عجیب و غریب ژانویه

پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه بسته شده است و تیم‌ها دیگر نمی‌توانند بازیکنی برای این فصل جذب کنند.

به گزارش ایلنا، پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه بسته شده است و تیم‌ها دیگر نمی‌توانند بازیکنی برای این فصل جذب کنند. در این جا نگاهی داریم به سه انتقال مهم و پر سر و صدای ژانویه:

1. هوگو بدشتوبر

مدافع همیشه مصدوم بایرن و تیم ملی آلمان در تصمیمی عجیب رفتن به شالکه را به پیوستن به منچستر سیتی ترجیح داد. بدشتوبر که از بازیکنان مورد علاقه‌ی گواردیولا است تصمیم گرفت در بوندسلیگا بماند و به شالکه ملحق شود. چند سال پیش که بالاک در انتقالی تاریخی به چلسی پیوست، رومنیگه در انتقادی طعنه‌آمیز گفته بود: لیگ انگلستان هیچ برتری‌ای به بوندسلیگا ندارد. ظاهراً بعد از بیشتر از یک دهه یک فوتبالیست آلمانی به حرف او گوش داده است.

2. پاتریس اِورا

مدافع مورد علاقه‌ی فرگوسن هم در انتقالی عجیب به مارسی رفت. مارسی از نظر تاریخچه بزرگترین باشگاه فرانسه است. آنها در هر دیدار خانگی 50 هزار هوادار را به ورزشگاه می‌کشانند. با این حال، این مدافع می‌توانست به لیگ برتر برگردد و به کریستال پالاس ملحق شود. بدون شک، او بهترین دفاع چپ 3دهه‌ی اخیر شیاطین، پس از دنیس اروین، است.

3. خسه رودریگز

از رئال به پاری سن ژرمن رفت و حالا از تیم پاریسی جدا شده و به لاس پالماس رفته است. خبری که غافلگیرکننده بود؛ یک سقوط نمادین. این بازیکن در پاری سن ژرمن نتوانست در حضور پدیده‌ی فوتبال آلمان، دراکسلر، جای ثابتی در ترکیب تیم امری پیدا کند و حالا به تیم زادگاهش برگشته است.

 

کد خبر : ۴۵۵۳۳۰