خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی که به چلسی نیامدند؛

شکست بزرگ کونته در ژانویه

آنتونیو کونته، سرمربی تیم چلسی، نتوانسته است بازیکنان مد نظر خود را در مدت‌زمان تعیین شده‌ برای نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته، سرمربی تیم چلسی، نتوانسته است بازیکنان مد نظر خود را در مدت‌زمان تعیین شده‌ برای نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

به گزارش اسکای اسپورت، کونته که باید به عنوان مدعی در سه جام بجنگد در فصل نقل و انتقالات زمستانی ناکام بوده است. باشگاه پس از رفتن بازیکنانی چون اسکار، بامفورد، اوبی میکل و ایوانوویچ در جذب بازیکنان مد نظر کونته ناکام بوده است.

یکی از این بازیکنان جاناتان بیابیانی، هافبک کناری اینتر، است. این بازیکن 28 ساله در دوران حضور رافائل بنیتس به ترکیب اصلی نراتزوری هم راه یافت، اما نه مانچو از او به عنوان بازیکن ثابت استفاده کرد، نه دی‌بوئر و نه پیولی. با این حال این بازیکن پیشنهاد آبراموویچ را رد کرده است.

دیگر بازیکن مورد نظر کونته موسی دمبله، بازیکن تیم سلتیک، است. اسکای فاش کرد که او چندی پیش در لندن دیده شده است، اما مسئولان سلتیک اعلام کردند که او برای مداوای زانویش به لندن رفته است، نه برای مذاکره با چلسی. دمبله از تابستان گذشته که به باشگاه اسکاتلندی پیوسته 20 گل به ثمر رسانده است. سلتیک برای او رقم 40 میلیون یورو درخواست کرده است.

همچنین، چلسی قصد داشت دروازه‌بان سلتیک، کریگ گوردن، را نیز به خدمت بگیرد که در این زمینه هم ناکام ماند.

باید دید کونته می‌تواند با این بازیکنان در سه زمین سخت راه برود.

 

کد خبر : ۴۵۴۵۷۷