خبرگزاری کار ایران

داوران دوومیدانی، مسابقات قهرمانی کشور را تحریم کردند +بیانیه

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۹۳

داوران به دلیل عدم توجه به خواسته هایشان، حضور و قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن را تحریم کردند.

به گزارش ایلنا، امروز جمعی از داوران دوومیدانی به دلیل عدم توجه به خواسته هایشان حضور و قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن را تحریم کردند. این تحریم در در ادامه واکنش‌ها به سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی و پس از اعتراض چندین ملی پوش ایجاد شده است.

داوران اعلام کردند تا زمانی که مشکلات‌شان برطرف نشود، در هیچ یک از فعالیت‌های دوومیدانی شرکت نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است:

دوومیدانی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی می‌باشد که خصوصا به دلیل تعدد مدال در تمامی کشورها بسیار مورد توجه بوده و برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود اما در کشور ما خصوصا در بخش بانوان همیشه مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته است و علیرغم اعتراضات متعدد در طی سال‌های گذشته تاکنون هیچ اقدامی توسط هیچ یک از مسئولین صورت نپذیرفته است.

همزمان با برگزاری مسابقات داخل سالن دهه فجر جمعی از داوران به نمایندگی از داوران، مربیان و پیشکسوتان این رشته در اعتراض عدم رسیدگی به تمامی امور حل نشده طی این سال‌ها خصوصا در مورد نوع پرداخت حق‌الزحمه مبلغ و زمان پرداخت، نحوه پرداخت، امکانات مسابقات، زمان و برنامه رقابت‌ها و پاره‌ای دیگر از مسائل مهمی که تاکنون توجهی به آن نشده و به حمایت از کلیه ورزشکاران تیم ملی که علیرغم مشکلات فراوان تاکنون اقدامی برای حل آنها صورت نگرفته و تا زمانی که یک فرد ذیصلاح از وزارت ورزش عادلانه به امور و مشکلات بانوان رسیدگی نکنند در هیچ یک از فعالیت‌های دوو میدانی حضور پیدا نخواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز