خبرگزاری کار ایران

کمالوند: در داوری ما باید یک تحول اساسی ایجاد شود/ از برخی بازیکنان تیمم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از تساوی شاگردانش مقابل پیکان تهران از عملکرد داور این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از تساوی شاگردانش برابر پیکان گفت: ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم. گل هم زدیم اما روی یک غفلت گل خوردیم. اگر یک بر صفر به رختکن می رفتیم؛ شاید قضیه فرق می کرد. از برخی بازیکنان تیمم راضی نیستم و شاید در بازی های گذشته از آنها استفاده نکنم. نامی از کسی نمی برم اما برایم عجیب است، ما روی تمام نقاط قوت و ضعیف پیکان کارکرده بودیم اما برخی احساس مسئولیت نداشتند و قطعا با آن ها برخورد می شود.

وی درباره عملکرد دپارتمان داوری اظهار داشت: در مورد داوری مسابقات لیگ برتر باید بگویم آقای کامرانی فر همان راهی را می رود که نفرات قبلی رفتند. هیچ فرقی نکرده است. امیدوار بودیم آمدن کامرانی فر تاثیر بگذارد اما انگار قضاوت ها نوبتی است؛ شما نگاه می کنید یک هفته به فلانی قضاوت می دهد، هفته بعد به دیگری می دهند و یک هفته هم یک شیرازی داور می شود! اینطور که نمی شود. 

سرمربی گسترش فولاد در ادامه گفت: به اعتقاد من در داوری ما باید یک تحول اساسی ایجاد شود. حرف هم بزنی می گویند اعتراض کردی! می گویند لال شو حرف نزن! هوادار که نیستم بیایم ورزشگاه و تخمه بخورم! مربی تیم هستم. 

کمالوند در ادامه صحبت هایش درمورد عملکرد داور در دیدار تیمش برابر پیکان بیان کرد: داور همین امروز دو کارت زرد بیهوده به دو تیم داد. نه به ما باید می داد و نه به حریف. اکثر تصمیماتش غلط بود و اصلا جاگیری اش در زمین غلط است. او اصلا خیلی از صحنه ها ندید، بعد می گوید من هدست دارم. این هدست ها هم داستان جدیدی شده است. چون هدست دارند بازی را نباید ببینند!

کد خبر : ۴۴۷۴۲۱