خبرگزاری کار ایران

مورینیو: هیچ وقت نمی توانم تیمی منتخب از بین شاگردانم انتخاب کنم

سرمربی منچستریونایتد، به دلیل علاقه به بازیکنانی که در طول دوران حرفه ای اش با آنها کار کرده، از اعلام تیم منتخب دوران حرفه ای اش خودداری کرد.

به گزارش ایلنا، مورینیو در دوران حرفه ای اش تجربه هدایت در پورتو، چلسی، اینتر، رئال و منچستریونایتد را دارد و به افتخارات زیادی همراه این باشگاه ها دست پیدا کرده است.

او به سایت فیفا گفت: صادقانه بگویم من خیلی طرفدار جوایز فردی نیستم. فوتبال یک ورزش تیمی است. تیم ها هستند که پیروز می شوند و بازیکنان به اندازه تیم ها مهم نیستند.

مورینیو ادامه داد: رسانه ها و هواداران این جوایز را دوست دارند اما مربیان چندان علاقه ای به آن ندارند زیرا بین کاری که ما می کنیم و این جوایز فردی تضادهایی وجود دارد. با این وجود، رسانه ها و هواداران در فوتبال خیلی مهم هستند و مخالفتی با جوایز فردی ندارم.

سرمربی حال حاضر شیاطین سرخ درباره تیم منتخب بهترین بازیکنان دوران حرفه ای اش بیان کرد: این سوالی است که من همیشه از پاسخ به آن امتناع می کنم. مثلا از بین ویتور بایا، پتر چک و ژولیو سزار، کدام را می توانم برای حضور درون دروازه انتخاب کنم؟ ژرژ کاستا، ریکاردو کاروالیو، مارکو ماتزراتزی، لوسیو، والتر ساموئل، جان تری...چطور بین این گزینه ها یک نفر را انتخاب کنم؟

این مربی پرتغالی در پایان گفت: فکر نمی کنم هیچ وقت به این سوال جواب بدهم زیرا هیچ وقت همرزمانم را فراموش نمی کنم.

کد خبر : ۴۴۵۲۳۶