خبرگزاری کار ایران

ادینیو: انگیزه زیادی برای نیم‌فصل دوم دارم

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند.

به گزارش ایلنا، لوسیانو ادینهو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: من این بازی را از خانه دیدم و از بازی لذت بردم. بعدازاین که گل اول را خوردیم تیم ما 11 نفره حمله کرد و فشار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد.
وی افزود: 90 دقیقه به‌خوبی بازی کردیم و در وقت اضافی نیز محمدابراهیمی گل خوبی زد که بعدازآن ابراهیمی و شریفی می‌توانستند با به ثمر رساندن گل سوم کار را تمام کنند که اشتباه کردند و گل تساوی وارد دروازه تیم ما شد که با گل نوری به فینال جام حذفی صعود کردیم.
مهاجم تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بعدازاین برد باید روی فینال جام حذفی تمرکز کنیم و جام حذفی را کنار بگذاریم و به نیم‌فصل دوم لیگ برتر فکر کنیم.
ادینهو با اشاره به مصدومیتی که پشت سر گذاشته است، گفت: من مصدومیت را پشت سر گذاشتم و از دیدار مقابل استقلال خوزستان می‌توانم تیم را همراهی کنم و خوشحالم که می‌توانم دوباره برای تیمم به میدان بروم و تراکتورسازی را همراهی کنم.
وی ادامه داد: حالا سعی می‌کنیم با تمرکز لازم در اردو به این دیدار فکر کنیم و می‌توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم چون از وضعیت آمادگی عالی برخورداریم و خودم هم انگیزه زیادی برای نیم‌فصل دوم دارم.

کد خبر : ۴۴۵۰۴۰