خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛ تشویق شدید برانکو و بهزادی

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۷۲۰

ملی‌پوشان پرسپولیس در ساختمان باشگاه با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل این تیم جلسه داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در غیاب ملی‌پوشان برگزار شد.

به دلیل اهمیت تمرین امروز پرسپولیس و اختلاف پیش آمده بین  برانکو و کی‌روش بر سر بازیکنان تیم ملی عکاسان خبری زیادی در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند، اما آنها هم از نبود ملی‌پوشان غافلگیر شدند.

ملی‌پوشان پرسپولیس در ساختمان باشگاه با علی‌اکبر طاهری مدیرعامل این تیم جلسه داشتند.

حدود 50 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت برانکو سرمربی پرسپولیس را تشویق کردند.

تمرینات سرعتی بخشی از تمرینات پرسپولیس بود.

محسن ربیع‌خواه بازیکن مصدوم پرسپولیس به طور اختصاصی به تمرین پرداخت.

فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرینات پرسپولیس بود که در این تمرین بازیکنان باید بازیکن مقابل خویش را با دریبل‌زنی از پیش‌رو بر می‌داشتند. رضا کرمعلاچعب در جریان این تمرین مصدوم شد و به خارج از زمین رفت.

موسی سلامت هوادار جانباز پرسپولیس نظاره‌گر تمرین این تیم بود.

قبل از آغاز تمرین یکی از مسئولان کانون هواداران این تیم به میان هواداران آمد و از آنها خواست که علیه سرمربی تیم ملی شعار ندهند و فقط بازیکنان تیم و کادر فنی را تشویق کنند.

در دقایقی از تمرین امروز پرسپولیس هواداران علیه علیرضا منصوریان سرمربی استقلال نیز شعار دادند.

بازیکنان به مدت 40 دقیقه در سالن بدنسازی وزنه زدند و سپس با حضور در زمین  به صورت دوبه‌دو کار با توپ انجام دادند. در ادامه سرخپوشان زیر نظر چوک دستیار برانکو به تمرینات هوازی همراه با توپ روی آوردند و سپس در ادامه باز هم کار با توپ داشتند. در آخر نیز بازیکنان پرسپولیس فوتبال درون تیمی در فضای کوچک را تجربه کردند.

هواداران پرسپولیس به محض حضور برانکو در تمرین به شدت او را تشویق کردند و در اقدامی جالب اعلام کردند که به خاطر اینکه سرمربی تیم ملی ایران گفته بود، دیگر در اردوی تیم ملی از تیم پرسپولیس هیچ بازیکنی را به اردو دعوت نخواهد کرد با تشویق‌های‌شان، خود را همراه برانکو خواندند.

پریمیوف بازیکن مصدم پرسپولیس امروز همراه بازیکنان پا به توپ شد تا مشخص شود از بند مصدومیت رهایی یافته است، اما محسن ربیع‌خواه دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس همچنان  به طور اختصاصی تمرین کرد.

رضا کرملاچعب بازیکن جوان پرسپولیس امروز با برخورد حمیدرضا طاهرخانی دچار مصدومیت و از تمرین خارج شد.

امروز سالروز تولد همایون بهزادی است. به همین مناسبت هواداران با شعارهایی یاد و خاطره کاپیتان اسبق پرسپولیس را گرامی داشتند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز