خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید سرپرست ذوب‌آهن از کرار و عملکرد داور

سرپرست ذوب‌آهن به شدت از عملکرد داور بازی این تیم مقابل تراکتورسازی انتقاد کرد.

علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی که با باخت ذوب‌آهن همراه بود، گفت: بازیکنان ما واقعا فوتبال خوبی بازی کردند.من چند سال است که به داوری اعتراض نکردم اما کرار باید همان ابتدای بازی اخطار می‌گرفت. هر خطایی که داور می‌گرفت کرار به او اعتراض می‌کرد اما داور هیچ برخورد جدی با او نکرد.

وی ادامه داد: کرار حرکات ناشایاستی در اعتراض به داور انجام می‌داد که من نمی‌توانم آن را به زبان بیاورم. با این حال داور مرتضی تبریزی را خیلی راحت اخراج کرد. اصلا قبل از اینکه تبریز خطا کند بازیکن تراکتورسازی پیراهن او را کشید اما داور بازیکن ما را اخراج کرد.

سرپرست تراکتورسازی با ادامه اعتراض به داوری بازی گفت: ما توقع نداشتیم چون میزبان بودیم داور هوای ما را داشته باشد اما حداقل درست داوری می‌کرد. مهدی کیانی با آرنج ابروی بازیکن ما را پاره کرد اما داور هیچ اخطاری به او نداد. نیمه‌ دوم در محوطه جریمه روی احسان پهلوان خطا کردند اما داور پنالتی نگرفت.

شجاعی در مورد ادعای کرار که گفته است بازیکن ذوب‌آهن به من فحاشی کرد، گفت: بازیکنان ما اصلا چنین کاری را انجام ندادند. کرار از همان ابتدای بازی اعتراض می‌کرد و شما ببینید او در هر تیمی بوده جنجال آفریده است. وقتی سرمربی تراکتورسازی می‌گوید با کرار برخورد می‌کنیم مشخص است که او چگونه رفتار کرده است.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد جذب بازیکن گفت: حضور تا به حال فقط حضور بازیکن لبنانی تقریبا قطعی شده است. باید چند روز آینده ببینیم سرمربی به چه بازیکنانی نیاز دارد تا اقدام به جذب بازیکن کنیم. 

 

کد خبر : ۴۴۳۵۲۳