خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست بررسی عملکرد پارالمپیک ریو 2016 برگزار می‌شود

نخستین نشست آسیب شناسی تیم‌های ملی شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ریو 2016 برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، جلسات کارشناسی و آسیب شناسی پارالمپیک ریو روز دوشنبه ششم دی ماه جاری برگزار خواهد شد.
نشست های کارشناسی در رشته های ورزشی نابینایان شامل فوتبال پنج نفره، جودو، دوومیدانی و در بخش تیم های ورزشی معلولین و جانبازان در رشته های دو ومیدانی، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، تیر اندازی، تیر اندازی با کمان و والیبال نشسته بانوان و آقایان به ترتیب از ساعت هفت صبح شروع می شود و تا ساعت بیست شامگاه  ششم دی ماه ادامه خواهد داشت.
دکتر بهروز برجسته، معاون ورزشی و قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک پیرامون برپایی جلسات آسیب شناسی رشته های ورزشی شرکت کننده در پارالمپیک ریو گفت: کمیته ملی پارالمپیک همواره پس برگزاری مسابقات پارالمپیک و پارآسیایی جلسات کارشناسی را برگزار می نماید. وی ادامه داد: دراین راستا بررسی‌های فنی و ورزشی انجام می‌شود و در جلسات آسیب شناسی که با حضور روسای انجمن های ورزشی، مربیان تیم‌های ملی و کارشناسان ورزشی برگزار می‌شود، شاخص‌های مورد نظر به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

معاون فنی کمیته افزود: با جمع بندی  نظرات کارشناسی در خصوص استفاده از تجارب مسابقات گذشته، با شناسایی نقاط قوت و تقویت آنها و برجسته نمودن نقاط ضعف و حذف و جایگزینی آن؛ برنامه ریزی در خصوص آماده سازی تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های پار آسییایی انجام خواهد گرفت. 

گفتنی است  کاروان تیم‌های‌ ملی معلولین، جانبازان و نابینایان کشورمان در پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ریو 2016 با کسب 24 مدال، 8 مدال طلا، 9 مدال نقره و 7 برنز در جایگاه پانزدهم پارالمپیک قرار گرفت.

کد خبر : ۴۴۰۹۳۹