خبرگزاری کار ایران

سایه فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی/ مدیران استقلال پروژه حذف علیمنصور را کلید می‌زنند؟

اگرچه سرمربی فعلی آبی‌پوشان از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است و حتی در همین شرایط هم مورد حمایت طرفداران قرار دارد اما نباید فراموش کرد نفراتی مانند فرهاد مجیدی نیز هستند که از نظر محبوبیت در وضعیت بهتری نسبت به منصوریان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شکست روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز، فضای این باشگاه پر هوادار را وارد حاشیه کرده است.

استقلال که بعد از روزهای بد ابتدای فصل، چند هفته‌ای بود نتایج خوبی می‌گرفت و توانسته بود خودش را به جمع 5 تیم بالای جدول برساند، با باخت در دیدار حساس روز جمعه برابر تراکتورسازی که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، دوباره با یک عقب‌گرد بلند، وارد بحران شد تا مشخص شود این باشگاه فضای آرامی ندارد. به حدی که با یک شکست همه چیز در این تیم تحت الشعاع قرار گرفته است.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال که پیش از این بارها نسبت به مسائل فنی تیم اظهارنظر کرده بود، بعد از بازی با تراکتور بار دیگر راجع به ضعف کادرفنی صحبت کرد که این بار با واکنش تند علیرضا منصوریان و البته نصرالله عبدالهی مواجه شد. البته نظر عضو هیات مدیره استقلال به ضعف دستیاران علیرضا منصوریان بود اما سرمربی آبی‌پوشان این مساله را تاب نیاورد و بلافاصله پاسخ زمانی را داد تا بهتر از قبل مشخص شود رابطه میان مدیران باشگاه با علیرضا منصوریان اصلا دوستانه نیست.

علیرضا منصوریان، در ابتدای فصل با نظر بهرام افشارزاده سرپرست سابق استقلال و البته با فشار بعضی از اعضای هیات مدیره مانند عباس کردنوری و مقداد نجف‌نژاد به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. این در حالی است که هیچ‌کدام از این افراد دیگر در استقلال سمتی ندارند و به نظر می‌رسد نفرات جدید هیات مدیره نیز حاضر نیستند زمان زیادی را صرف حمایت از منصوریان کنند.

اگر چه سرمربی فعلی آبی‌پوشان از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است و حتی در همین شرایط هم مورد حمایت طرفداران قرار دارد اما نباید فراموش کرد نفراتی مانند فرهاد مجیدی نیز هستند که از نظر محبوبیت در وضعیت بهتری نسبت به منصوریان قرار دارند و از آنجایی که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره در سال‌های گذشته نشان داده‌اند به راحتی از محبوبیت ستاره‌ها برای فرار رو به جلو استفاده می‌کنند، اصلاً بعید نیست که در صورت ادامه وضعیت نامطلوب استقلال تا چند بازی آینده، پروژه برکناری علیرضا منصوریان و جایگزین کردن چهره‌ای محبوب‌تر مانند فرهاد مجیدی به جای او کلید بخورد.

فرهاد مجیدی که در حال گذراندن دوره‌های مربیگری در خارج از کشور است نیز پیش از این نشان داده علاقه زیادی به حضور در راس کادرفنی استقلال دارد. او که در اواخر فصل پیش نیر زمزمه حضورش در استقلال شنیده می‌شد و حتی پرویز مظلومی پس از پایان دوران حضور خود در استقلال پرده از علاقه برخی از مدیران و بازیکنان به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال برداشته بود، بعد از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی نیز عکسی از خود در لباس مربیگری در صفحه شخصی خود در یک شبکه اجتماعی قرار داد. عکسی که اگر چه هیچ شرحی ندارد اما واکنش‌های زیادی از طرف هواداران استقلال را در پی داشته است. هوادارانی که اغلب آنها خواستار حضور ستاره محبوب خود در کادرفنی و جانشین شدن او به جای منصوریان بودند.

باتوجه به حواشی زیادی که اطراف باشگاه استقلال قرار دارد و تنش‌های بی‌پایان میان منصوریان و برخی از مدیران باشگاه استقلال، و با در نظر گرفتن حضور یک آلترناتیو بسیار محبوب و البته همیشه آماده برای حضور مانند فرهاد مجیدی، هیچ بعید نیست که در آینده‌ای نه چندان دور، در صورت ادامه وضعیت نامطلوب استقلال، شاهد درز اخبار رسمی در زمینه مذاکره مدیران این باشگاه با فرهاد مجیدی باشیم.

مدیرانی که تجربه نشان داده است برای بیشتر باقی ماندن در راس کار از خرج هر محبوبیتی برای حفظ جایگاه خود استقبال خواهند کرد.

 

کد خبر : ۴۳۶۷۸۲