خبرگزاری کار ایران

ویسی: چشم‌انداز زیبایی را برای سپاهان پیش‌بینی می‌کنم

سرمربی سپاهان گفت: در دیدار آینده با تمام وجود بازی خواهیم کرد و امیدواریم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی بعد از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل صبای قم گفت: سه امتیاز را به هواداران خود تقدیم می‌کنیم. در این بازی شکل واقعی خود را نشان دادیم.  چشم‌انداز بسیار جالب و زیبایی را برای سپاهان پیش‌بینی می‌کنم. تیم جوان و خوبی داریم و اگر بزرگی نام سپاهان با جوانان ما در هم آمیخته شود تیم خوبی خواهیم داشت. امیدوارم تیم‌مان را از لحاظ روانی بالا نگه داریم و نگذاریم بازیکنان ما مغرور شوند تا در بازی‌های بعد هم بتوانیم پیروز شویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که قائد رحمتی  و ریکانی آنطور که باید در ترکیب سپاهان جا نیفتاده‌اند، عنوان کرد: رحمتی در این دیدار وظیفه داشت توپ‌های حریف را قطع کند و این کار را خیلی خوب انجام شد. این شایسته نیست در روزی که پیروز شدیم بخواهیم از بازیکنان ایراد بگیریم. ما به چیزی که می‌خواهیم رسیدیم و همه شایسته بودند. در خصوص ریکانی نیز ما می‌خواستیم از قدرت شوت‌زنی او استفاده کنیم اما او مصدوم شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. اصلا ریکانی در فهرست بازیکنان تعویضی ما نبود. امروز همه ما دست به دست هم دادیم و وقتی پیروز می‌شویم هیچ ایرادی به تیم وارد نیست.

ویسی تصریح کرد: ما وقتی یک دیدار را می‌بریم همان روز خوشحالیم و وقتی هم می‌بازیم همان روز ناراحتیم. باید خودمان را جمع کنیم برای بازی‌های بعد. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و وقتی از تیم حریف جلو می‌افتیم باید حفظ نتیجه کنیم. ما هم همین کار را انجام دادیم و خوشبختانه موفق شدیم گل‌های بعدی را هم بزنیم.

وی در خصوص اینکه تیم او بازیکنان جوانی دارد و آیا در دیدار آینده مقابل تراکتورسازی می‌تواند بازی خوبی را انجام دهد، گفت: بازیکنان با تجربه‌ای داریم که با بازیکنان جوانمان عجین شده‌اند. ما سپاهان هستیم و هر بازی را برای پیروزی به زمین می‌رویم. در دیدار آینده با تمام وجود بازی خواهیم کرد و امیدواریم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم.

 

کد خبر : ۴۳۶۲۳۸