خبرگزاری کار ایران

هواداران سپاهان صبور نیستند

چرخابی:شانس سپاهان برای گرفتن سهمیه آسیا کم است/ من و یاوری نمی‌توانیم خواهش کنیم باشگاه جلسه کمیته فنی را برگزار کند!

پیشکسوت سپاهان در مورد انتخاب ویسی به عنون سرمربی این تیم و آینده سپاهان صحبت کرد.

حسین چرخابی، پیشکسوت باشگاه سپاهان و عضو کمیته فنی این باشگاه در مورد نتایجی که عبدالله ویسی با سپاهان در این فصل گرفته است به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من از اول در جریان انتخاب آقای ویسی به عنوان سرمربی سپاهان بودم و بنابراین می‌توانم کاملا مستند در این‌باره صحبت کنم. اواخر فصل قبل باشگاه سپاهان کمیته فنی تشکیل داد. اعضای این کمیته محمود یاوری، مسعود تابش، رسول خروش، و خود من بودم.

وی ادامه داد: قرار شد در جلسه کمیته فنی و اعضای هیات مدیره در مورد سرمربی آینده سپاهان بحث شود. سوالات اعضای کمیته فنی در مورد هدف گذاری سپاهان و میزان بودجه بود. که به صراحت به ما گفته شد سپاهان به اندازه فصل‌های قبل بودجه ندارد. بنابراین بحث جوانگرایی و استفاده از بازیکنانی که چندان مطرح بودند به میان آمد. بعد از اینکه اهداف مشخص شد اعضای کمیته فنی و باقریان، مدیرعامل وقت سپاهان آقای ویسی را انتخاب کردند. چرا که ویسی با همین امکانات و بازیکنان جوان توانست استقلال خوزستان را قهرمان کند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: باقریان تاکید کرد که ویسی می‌تواند بازیکنانی مثل طیبی، دخسوس، بیت سعید و کولیبالی را به سپاهان بیاورد. این اتفاق رخ نداد و تنها کولیبالی به سپاهان آمد. خواست هیات مدیره سپاهان داشتن یک تیم جوان برای آینده سازی بود. مثل تیم ذوب‌آهن که این کار را انجام داد اما هوداران سپاهان و ذوب‌آهن با هم تفاوت دارند. ذوب‌آهن هواداران صبورتری نسبت به سپاهان دارد. تماشاگران سپاهان به علت قدمت و افتخاراتی که باشگاهشان دارد صبور نیستند.

چرخابی با بیان اینکه بعد از جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی این کمیته دیگر جلسه‌ای نداشته است، گفت: کمیته فنی چه تیم ببرد و چه تیم ببازد باید حداقل هر 15 روز یک بار تشکیل جلسه بدهد. من و استاد من مثل آقای یاوری که نمی‌توانیم از باشگاه خواهش کنیم که جلسه کمیته فنی را تشکیل دهید.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد آینده سپاهان در این فصل گفت: سپاهان جوانترین تیم لیگ است و به اعتقاد من  شانس سپاهان برای گرفتن سهمیه آسیا از لیگ کم است. این تیم اما شانس قهرمانی در جام‌ حذفی را دارد و از این طریق می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.  به اعتقاد من با توجه به میانگین ینب کم بازیکن سپاهان این بازیکنان در سال‌های آینده می‌توانند سپاهان را مدعی قهرمانی و گرفتن سهمیه کنند.

 

کد خبر : ۴۳۵۶۵۱