خبرگزاری کار ایران

نتایج دو هفته اخیر ذوب‌آهن حاصل آنالیز بسیار خوب ما از حریفان است

استکی:‌ گل‌محمدی زحمات زیادی کشید اما ذوب‌آهن به او وابسته نبود

مربی تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در طول سه فصل اخیر همیشه وضعیت ایده‌آلی داشته و امسال نیز هم در لیگ و هم جام حذفی وضعیت مناسبی داریم.

حسن استکی، مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم بعد از دو پیروزی اخیر در لیگ گفت: خوشبختانه در حال حاضر تیم شرایط خیلی خوبی دارد. البته ذوب‌آهن در طول سه فصل اخیر همیشه وضعیت ایده‌آلی داشته و امسال نیز هم در لیگ و هم جام حذفی وضعیت مناسبی داریم. در ابتدای فصل به دلیل اینکه چند مهره خوب تیم از جمع ما جدا شده بودند و به جای آنها چند بازیکن جوان جذب شده بودند، تیم برای رسیدن به هماهنگی مناسب نیاز به زمان داشت. چیزی که حالا به آن رسیده‌ایم و ماحصل این هماهنگی هم نتایج خوب چند هفته اخیر تیم است که می‌بینید.

دستیار مجتبی حسینی در کادرفنی ذوب‌آهن در خصوص دو پیروزی اخیر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان با نتیجه مشابه 3-0 اظهار داشت: پیروزی برابر این دو تیم که فوتبال را بسیار خوب بازی می‌کنند، نتیجه آنالیز بسیار خوب ما از آنها است. ما هم در بازی این هفته برابر پیکان و هم در بازی قبل مقابل نفت آبادان، هر دو حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت آنها داشتیم. به همین دلیل هم توانستیم به خوبی حملات آنها را مهار کنیم و با استفاده از شانس‌های خودمان به پیروزی برسیم. پیکان در بازی هفته پیش خوب بازی کرد و چند موقعیت هم داشت اما خط دفاع و دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشتند و در خط حمله نیز تیم عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانستیم یک سه امتیاز خوب دیگر را کسب کنیم.

مربی ذوب‌آهن در واکنش به هتریک مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی، دو مهاجم تیم ذوب‌آهن در دو هفته اخیر نیز خاطرنشان کرد: رجب‌زاده و تبریزی جزو بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران هستند که توانایی بالایی در گلزنی دارند. با این حال ما در چند هفته اخیر تمرینات زیادی را برای بهبود عملکرد مهاجمان تیم انجام داده‌ایم. ما در خط دفاع مشکلی نداشتیم و برای اینکه بتوانیم از موقعیت‌های ایجاد شده بهترین استفاده را بکنیم در این چند هفته خیلی روی مهاجمان تیم کار کردیم که خوشبختانه در دو هفته گذشته هم نتیجه این تمرینات را در بازی دیده‌ایم. ذوب‌آهن به دنبال ارائه فوتبال تهاجمی است و مطمئن باشید در ادامه لیگ نیز همین را شاهد خواهید بود.

حسن استکی، در پایان در رابطه با عملکرد خوب مجتبی حسینی در کادرفنی ذوب‌آهن و ادامه روند خوب دو فصل گذشته این تیم که در زمان حضور یحیی گل‌محمدی نیز وجود داشت گفت: نتایج چند هفته اخیر تیم نشان دهنده عملکرد مناسب و خوب مجتبی حسینی است. وقتی سیستم مدیریتی یک باشگاه درست باشد، قطعاً‌ روند خوب آن نیز ادامه‌دار خواهد بود. تیم ذوب‌آهن متکی و وابسته به فرد نیست و الان می‌بینید که حتی در نبود یحیی گل‌محمدی که زحمات زیادی برای تیم کشید هم ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد. ذوب‌آهن یک باشگاه حرفه‌ای است که با رفتن و آمدن یک نفر آسیب نمی‌بیند. 

 

کد خبر : ۴۳۴۸۳۸