خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش خبر داد:

فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند به زودی انتخابات آنها برگزار خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان گفت: حدود 6 فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شوند به زودی انتخابات آن‌ها برگزار خواهد شد و هیچ فدراسیونی تا پایان سال با سرپرست نخواهیم داشت

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان که صبح امروز یکشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد بیان کرد: حدود 6 فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شوند به زودی انتخابات آن‌ها برگزار خواهد شد و هیچ فدراسیونی تا پایان سال با سرپرست نخواهیم  داشت چرا که بر اساس تصمیمی که گرفتیم تا پایان این ماه ستاد بازی‌های 2017 جاکارتا و 2020 المپیک توکیو را تشکیل خواهیم داد تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضوری در شان و قدرتمند داشته باشیم.

او در ادامه افزود: پشتیبانی‌های لازم را خواهیم داشت تا تیم ملی فوتبال که در گروه خود به عنوان سرگروه است در دور برگشت بدون حرف و بحث صعودی مقتدرانه به جام جهانی داشته باشد.

سلطانی‌فر در ادامه بیان کرد: نکات خوبی را در خصوص نیازها و چالش‌های موجود در فدراسیون ناشنوایان توسط کاندیداها مطرح شد که برای من بسیار قابل استفاده و حائز اهمیت است. به کریمی تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای او دارم و امیدوارم با توجه به رزومه‌ای که ارائه کرد و همچنین چهره‌ی آشنایی که در ورزش کشور است ان‌شاءالله با استفاده از تجربیات خود و استفاده از نیروهای جوان و تازه‌نفس یک حال و هوای جدیدی در ورزش ناشنوایان پدید آید.

او در ادامه بیان کرد: کریمی تا این لحظه با کاندیداها رقیب بود اما از امروز با آن‌ها رفیق است و باید از تجربیات دیگران استفاده کند. مهم‌ترین برنامه در این فدراسیون حضور مقتدرانه در المپیک ترکیه است که هفته آخر تیرماه در شهر سامسون ترکیه برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله با 14 تیم در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت. لازم است که سازوکار و برنامه لازم صورت گیرد تا نتیجه خوبی را در این رقابت‌ها به دست آوریم. وزارت ورزش برای حضور مقتدرانه تیم ناشنوایان در المپیک ترکیه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را خواهد داشت تا حضوری در شان و مقتدرانه داشته باشیم.

کد خبر : ۴۳۴۴۶۳