خبرگزاری کار ایران

کمالوند: گسترش راه خود را پیدا کرده است/ در پایان فصل بین 6 تیم اول جدول قرار می‌گیریم

سرمربی گسترش فولاد معتقد است در پایان فصل جزو شش تیم اول لیگ برتر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان که با برتری گسترش همراه شد در خصوص این دیدار گفت: کنفرانس را با یک شعر شروع می‌کنم. شاعر می‌گوید شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارم. فشار زیادی در این هفته‌ها روی ما بود و برخی دوستان می گفتند تیم سقوط می کند اما لطف خدا همیشه در لحظات حساس خودش را نشان داده است.

کمالوند افزود: در دو هفته اخیر بازی را برگرداندیم که البته من کمترین نقش را در آن داشتم و حتی تعویض‌های این دو بازی اجباری بود و به‌نوعی خدا برای ما تعویض کرد. از خدا شاکریم که از این شرایط سختی که داشتیم خارج شدیم. معتقدم که گسترش راهش را پیدا کرده و در این دیدار هم موقعیت‌های خوبی نصیب هر دو تیم شد که البته سهم ما بیشتر بود.

وی یادآور شد: بازیکنانم فوق‌العاده بودند، ما طی 6 روز دو بازی سنگین را انجام دادیم و امیدوارم از این به‌بعد روند روبه‌رشدمان ادامه پیدا کند. بازهم تأکید می‌کنم که در پایان بین 6 تیم اول جدول قرار می‌گیریم، هرچند که در نیم‌فصل به دنبال تقویت تیم هستیم تا امتیازاتی که در نیم‌فصل اول مفت و مجانی از دست دادیم را جبران کنیم.

سرمربی گسترش در مورد غایبان این تیم ازجمله خسوس دروازه‌بان گسترش، گفت: مشکلی نداریم چون به معنای واقعی یک تیم هستیم. امروز یوسف سیدی که در نیمه اول به جای نقی‌زاده به میدان آمد، حتی با وجود دردی که داشت مرد اول زمین بود. از سوی دیگر تیم ما امروز از همیشه جوان‌تر بود و خیلی نگران نیستم که برای بازی‌ها چه کسی را داریم و چه کسی را نداریم.

وی گفت: از دو نفر باید تشکر کنم،‌ ابتدا از پزشک تیم و سپس از جلال چراغ‌پور که در آنالیز رقیبان خیلی به ما کمک کرده است و اگر 6 امتیاز دیگر در نیم‌فصل اول کسب کنیم حتی می‌تواند در پایان فصل رتبه‌مان بهتر از ششمی باشد.

کمالوند در مورد مقدار زمان مصدومیت نقی‌زاده گفت: دکتر به ما اعلام کرد برای مشخص شدن این موضوع باید 24 ساعت زمان بگذرد و فردا تکلیف نقی‌زاده مشخص خواهد شد.

وی در مورد دلایل مصدومیت بیش از اندازه بازیکنان گفت: طی 25 روز گذشته هوا خیلی سرد بود و حتی تهران از تبریز هم سردتر بود. هر چقدر هوا سردتر می‌شود، مصدومیت‌ها نیز بیشتر می‌شود، هرچند که تعطیلات نیز روی این موضوع تأثیرگذار بود. من دلم برای رسول خطیبی سوخت که 3 ماه بازیکنانش را نداشت و تراکتور هم همچنین. پس سرمای هوا تأثیرگذار است و از سوی دیگر امیدوارم لیگ هم مستمر برگزار شود.

 

کد خبر : ۴۳۳۶۹۴