خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: قرار بود به ما هتل ندهند/ تراکتورسازی در معرض کسر 6 امتیاز قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۹۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آن تراکتوری که مد نظر ماست نشده‌ایم که علت آن همین تعطیلات است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل برق‌نوین شیراز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت:‌ طبیعی است ما دو بازیکن مصدوم و دو سه بازیکن در تیم ملی داشتیم. سه قسمت بودیم به همین خاطر نیمه اول زیاد خوب نبودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب بودیم، اما بعد از گل به خاطر تعویض‌ها افت کردیم. در مجموع خدا را شکر که راهی مرحله بعد شدیم اما آن تراکتوری که مد نظر ماست نشده‌ایم که علت آن همین تعطیلات است.

قلعه نویی تاکید کرد: به دلیل تعطیلات و مصدومانی است که روی دست ما مانده و هنوز کاملاً‌ مداوا نشده‌اند در این 5 هفته تلاش می‌کنیم به روند مدنظرمان برگردیم و بتوانیم تراکتورگونه بازی کنیم، البته  باید از تیم وحید رضایی هم تشکر کنم که تیم بسیار خوبی را ساخته است و به او و تیمش تبریک می‌گویم. 

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: از ابتدا هم گفتیم که نگاه ما به جام حذفی مانند لیگ برتر است. امروز و در بازی‌های گذشته هم با تمام قوا حضور پیدا کردیم و تا پایان هم با همین دید حضور خواهیم داشت.

قلعه‌نویی ادامه  داد: امیدوارم چمن ورزشگاه یادگار امام هم زودتر درست شود تا شاهد حضور مجدد 30 - 40 هزار هوادار  در ورزشگاه باشیم چون این ورزشگاه به تراکتورسازی ابهت می‌دهد. امیدوارم مانند داستان اسپانسر نباشد چون شنیده‌ام آماری که به ما داده‌اند 12 هزار نفر بوده است که از این بین تنها 7 هزار نفر دائمی بودند که این در شأن تراکتور و مردم تبریز نیست.

وی افزود: حضور تماشاگران برای ما در ورزشگاه مهم است چون از نظر اقتصادی دچار مشکل هستیم و امروز هم قرار بود به ما هتل ندهند از طرفی در معرض خطر کسر 6 امتیاز قرار داریم. خب بیایند و کمک کنند. تراکتور چه مسئله‌ای دارد؟ بچه‌ها هم از این موضوع ناراحت هستند که چرا در این موضوع شرکت کردیم تا مقابل حریفان کوچک شویم. ای کاش ما هم شرکت نمی‌کردیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز