خبرگزاری کار ایران

رودکی در غرفه ایلنا:

ما گاهی لباس برای مسابقات نداشتیم/ دو مربی که سمبل جودو هستند به کادرفنی اضافه می‌شوند

مدیر تیم‌های ملی جودو خبر از اضافه شدن دو مربی در سطح جهانی، به کادرفنی تیم ملی جودو داد.

محمدرضا رودکی، بازیکن اسبق تیم ملی جودو و مدیر تیم‌های ملی ضمن بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات در خصوص وضع فعلی جودو کشور به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اتفاقاتی که در 10 سال گذشته نیفتاده بود در این یک ماهی که آقای درخشان آمده است درحال رخ دادن است. خوشبختانه وضع جودو در حال بهتر شدن است. چندین سال بود که مطابق با روند جهانی جودو پیشرفت نمی‌کردیم. ابتدا، با رابطه‌ای که آقای درخشان با فدراسیون جهانی داشته، فدراسیون مجارستان زمین تمرینی خود را به صورت رایگان در اختیار او قرار داده است. این خیلی به نفع ما است. هزینه‌های ما بسیار کم شده است.

وی افزود: دو مربی سطح بالا به کادرفنی اضافه می‌شوند که سمبل جودو هستند. ما بزرگترین ضعفی که به دلیل هزینه‌های بالا داشتیم درحال برطرف شدن است. ما گاهی می‌شد که لباس برای مسابقه نداشتیم.

 رودکی درخصوص وضعیت پایه‌های جودوی کشور گفت: می‌توان گفت که ما در سالیان گذشته چیزی به اسم پایه‌ها و آکادمی نداشتیم. الان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. تمرینات آن‌ها را مرتب رصد و پیگیری می‌کنیم. در تیم بزرگسالان از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی جودو گفت: فعال تیم درحال پیگیری تمرینات است. احتمالا در دو تورنمنت شرکت می‌کنیم. 

کد خبر : ۴۲۷۵۷۸