خبرگزاری کار ایران

ویسی: می‌خواهیم سه امتیاز به اندوخته‌های‌مان اضافه کنیم/ از تماشاگران واقعی سپاهان می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از بیرون نیامده و سپاهانی هستیم و انتظار داریم که به ما کمک کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و اینکه یک امتیاز در جدول مهم است و جایگاه‌ تیم‌ها را تغییر می‌دهد سه امتیاز این دیدار با اهمیت است. سایپا می‌خواهد روزهای خوبش را ببیند و ما نیز می‌خواهیم سه امتیاز به اندوخته‌های‌مان اضافه کنیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل سایپا خواهیم داشت و با همه احترامی که برای این تیم و کادرفنی‌اش قائلم، ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تغییر مدیرعامل باشگاهش تصریح کرد: همه جای دنیا رسم است که مدیر یا بازیکنی عوض شوند. این مسئله به بحث مدیریتی بازمی‌گردد و ارتباطی به کادرفنی ندارد. آقای باقریان زحمت خود را کشید و به او خسته نباشید می‌گوییم و برای آقای طاهری مدیرعامل جدید آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «با تیمی بازی دارید که سرمربی آن زمانی روی نیمکت سپاهان نشسته است»، خاطرنشان کرد: مربیان و بازیکنان زیادی به سپاهان آمده و رفته‌اند. امروز هم مربی که در گذشته بازیکن تیم سپاهان بوده، سرمربی این تیم شده است. من از تماشاگران واقعی سپاهان می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند. ما از بیرون نیامده و سپاهانی هستیم و انتظار داریم که به ما کمک کنند. زمانی در خط حمله سپاهان بازیکن یک میلیارد و 700 میلیونی بازی می‌کرد، اما اکنون بازیکن 30 میلیونی آمده است. تماشاگران باید این مسئله را درک کنند و بدانند که آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: جلال‌الدین علی‌محمدی مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد.

 

کد خبر : ۴۲۲۸۰۷