خبرگزاری کار ایران

سرپرست استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

از صحبت‌های پورموسوی برداشت بدی شده است/ داور مسابقه سر ما را برید

سرپرست استقلال خوزستان معتقد است از صحبت‌های سرمربی این تیم سوءبرداشت شده و پورموسوی قصد توهین به فدراسیون فوتبال را نداشته است.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: همانطور که خود آقای پورموسوی نیز گفتند، فکر می‌کنم از صحبت‌های ایشان برداشت بدی شده است. منظور سرمربی تیم ما این بود که پرسپولیس تیم دارایی است و از نظر مالی همه هواداران آن بسیج شدند و به این تیم کمک می‌کنند تا قهرمان لیگ شود. پورموسوی قصد توهین به فدراسیون فوتبال را نداشت و بیشتر از بی‌پولی باشگاه خود گلایه داشت.

وی افزود: شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی خود را پیگیری و با تمام قوا از سرمربی تیم خود حمایت می‌کنیم.

روشنایی در ادامه با بیان اینکه داور در بازی دیروز به ضرر آنها سوت زده است از قضاوت زرگر انتقاد کرد و گفت: به آقای زرگر بابت قضاوتشان تبریک می‌گویم. ایشان در نیمه‌ دوم بازی تمام سوت‌های 70 -30 را به نفع پرسپولیس زد.

وی ادامه داد: یک پنالتی واضح به نفع تیم ما گرفته نشد و ضربه ایستگاهی که منجر به گل پرسپولیس شد به هیچ‌وجه خطا نبود. داور مسابقه منتظر کوچکترین اتفاقی بود تا در پشت محوطه جریمه ما اعلام خطا کند. من از کارشناسان داوری تقاضا دارم که تمام لحظات بازی را آنالیز کنند تا ببینند داور با سوت‌های خودش چطور سر ما را برید.

سرپرست استقلال خوزستان در پایان به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: باشگاه از نظر مالی دچار مشکل است و بازیکنان در چنین شرایطی بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند اما در بازی دیروز مشکلات داوری هم به دیگر مشکلات اضافه شده بود.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۱۲۵