خبرگزاری کار ایران

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

کی‌روش استاد مقابله با جنگ روانی است/ کره‌ای‌ها کری می‌خوانند، چون حرفی برای گفتن ندارند!

مدافع سابق تیم ملی ایران معتقد است بازیکنان ایران جواب جنگ روانی بازیکنان کره‌جنوبی را در زمین مسابقه خواهند داد و آنها بازنده زمین مسابقه را ترک خواهند کرد.

امیرحسین صادقی، در خصوص بازی ایران و کره‌جنوبی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: کره‌جنوبی یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که در دوره‌های گذشته مقدماتی جام ‌جهانی با بدشانسی در گروه ایران قرار گرفته است. آنها در تاریخ فوتبال خود نتوانسته‌اند تیم ملی ایران را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

صادقی در خصوص کری‌خوانی و جنگ روانی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کره جنوبی گفت: معتقدم تیم‌هایی که در زمین حرفی برای گفتن ندارند رو به جنگ روانی و کری‌خوانی می‌آورند. تیم ملی ایران در روز سه‌شنبه و در داخل زمین جواب صحبت‌های کره‌ای‌ها را می‌دهد.

مدافع سابق تیم ملی با بیان اینکه کی‌روش استاد مقابله با جنگ روانی است، تصریح کرد: در بازی گذشته تیم ملی با کره‌جنوبی در این کشور، سرمربی وقت این تیم با لفظی نامناسب و زشت، تیم مورد علاقه خود را ازبکستان عنوان کرده بود و سعی داشت روحیه بازیکنان تیم ملی را تضعیف کند. بعد از این اتفاق کی‌روش عکس مربی کره‌جنوبی و صحبت‌هایش را در رختکن و هتل اقامت ما پخش کرد و از ما خواست در زمین مسابقه جواب اهانت‌های سرمربی کره را بدهیم.

وی افزود: تاثیر کار روانی کی‌روش در زمین مسابقه معلوم شد و اگر ما یک گل دیگر به کره‌جنوبی می‌زدیم، آنها از صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل باز می‌ماندند.

صادقی با تمجید از عملکرد خوب خط دفاعی ایران گفت: یکی از تاثیرات حضور کی‌روش در فوتبال ایران ایجاد انسجام در خط دفاعی تیم ملی است. فاکتور اصلی کی‌روش در مسابقات گل نخوردن است و او توانسته به خوبی سیستم‌های نوین دفاعی را به بازیکنان تیم ملی دیکته کند.

صادقی در پایان ایران را برنده مسابقه سه‌شنبه دانست و عنوان کرد: تیم ملی با حضور صدهزار هوادار به راحتی تیم کره‌جنوبی را شکست می‌دهد.

 

کد خبر : ۴۱۸۲۵۳