خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون پینگ‌ پنگ در گفت‌وگو با ایلنا:

در مورد امضای نامه عدم دخالت وزارت ورزش صحبتی نمی‌کنم/کیوانی می‌تواند به تیم ملی پینگ پنگ بانوان کمک کند

قارداشی می‌گوید: لیموچی شش سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت و پس از آن باید تغییراتی در تیم ملی صورت می‌گرفت تا ما بتوانیم با دیدگاه جدید برای رقابت‌های پیش رو برنامه‌ریزی کنیم.

مهرداد علی‌قارداشی، رییس فدراسیون پینگ پنگ در خصوص نامه جمعی از رؤسای فدراسیون‌ها در مورد موضوع اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در مورد نامه مربوط به اساسنامه‌ فدارسیون‌ها که به امضای جمعی از روسای فدراسیون رسیده است صحبتی نمی‌کنم زیرا در این مورد نمی‌توان به صورت تک تک صحبت کرد و این یک تصمیم جمعی بود.

او در خصوص تغییرات جدید در تیم ملی بانوان پینگ پنگ ایران خاطرنشان می‌کند: سیما لیموچی شش سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت و پس از آن باید تغییراتی در تیم ملی صورت می‌گرفت تا ما بتوانیم با دیدگاه جدید برای رقابت‌های پیش رو برنامه‌ریزی کنیم. فاطمه کیوانی، نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ با حفظ سمت به‌عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد تا با تجربه‌ای که در این رشته ورزشی دارد بتواند به ادامه روند روبه رشد پینگ پنگ بانوان کمک کند.

قارداشی به برنامه‌ریزی برای حضور مربی خارجی در راس تیم ملی پینگ پنگ بانوان ادامه می‌دهد: برای حضور مربی خارجی در ایران برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم اما باید در این مورد مقدمات مالی را فراهم کنیم در حالی که مربی خارجی باید از کیفیت فنی بالایی هم برخوردار باشد.

رییس فدراسیون پینگ پنگ به اردوهای تیم ملی پینگ پنگ پسران اشاره می‌کند و می‌گوید: اردوی تیم ملی پسران در حال برگزاری است و تصمیم بر این شد تا تیم ملی با همان کادر فنی به کار خود ادامه دهد. تیم ملی پسران ایران مسابقات جهانی آلمان را پیش رو دارد که باید خود را برای این مسابقات آماده کند.

کد خبر : ۴۱۸۱۲۳