خبرگزاری کار ایران

مهسا جاور در گفت‌وگو با ایلنا:

من و همسرم می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی مدال کسب کنیم

جاور می‌گوید: امیدوارم مشکلات محل تمرینم حل شود تا بتوانم زمانی که اردوهای تیم ملی تعطیل است به تمریناتم در زنجان ادامه بدهم.

مهسا جاور، بانوی المپیکی تیم ملی قایقرانی ایران در خصوص تجربیاتی که از رقابت‌های المپیک به دست آورد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات المپیک برایم تجربه خوبی بود و توانستم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنم. با فاصله کمی بعد از رقابت‌های المپیک به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شدیم. پاروزنانی که در المپیک حضور داشتند به دلیل خستگی نتوانستند رکوردهای خود را در رقابت‌های آسیایی تکرار کنند.

جاور در مورد ازدواج خود با محسن سیفی، قهرمان ووشو جهان می‌گوید: ما هر دو نفر به این دلیل که در کورس رقابت‌های قهرمانی هستیم یکدیگر را به خوبی درک می‌کنیم که این عامل می‌تواند یکی از اشتراکات زندگی ما باشد. محسن سیفی از قهرمانان مطرح رشته خود محسوب می‌شود و هر دوی ما می‌توانیم در پیشرفت زندگی و موفقیت‌های ورزشی به یکدیگر کمک کنیم.

او در خصوص اینکه آیا هر دونفر آنها می‌توانند در رقابت‌های آسیایی 2018 به مدال دست پیدا کنند، می‌گوید: ما هر دو به خوبی تمرین می‌کنیم و با تمام قدرت در مسابقات آسیایی شرکت خواهیم کرد. هر دو نفر تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم روی سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی بایستیم. محسن در زنجان به خوبی تمرین می‌کند ولی من به دلیل اینکه امکانات مناسب در اختیارم قرار ندارد باید در اردوهای تیم ملی تمریناتم را دنبال کنم. امیدوارم مشکلات محل تمرینی من هم حل شود تا بتوانم زمانی که اردوها تعطیل است به تمریناتم در زنجان ادامه بدهم.

 

کد خبر : ۴۱۴۱۳۱