خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

فدراسیون والیبال به تیم ملی بانوان نگاه مثبتی دارد/ با تعویض مربی به شیوه کشور‌های عربی کاملا مخالفیم

افشاردوست می‌گوید: در مورد ابقا و یا معرفی جانشین لوزانو عجله‌ای نداریم. عملکرد لوزانو باید به دقت و وسواس بررسی شود و پس از آن باید در این مورد تصمیم گرفت.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در خصوص موفقیت بانوان والیبال ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم بانوان بانک سرمایه که با حضور ملی پوشان به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اعزام شده بودند، توانستند با رسیدن به جایگاه پنجم این رقابت‌ها قدم خوبی برای رشد والیبال بانوان ایران بردارند. تیم بانوان بانک سرمایه توانست بازی‌های خوبی انجام دهد و بردهای ارزشمندی به دست آورد. آنها توانستند با این عملکرد توجه کارشناسان والیبال آسیا را به خود جلب کنند.

او در مورد نگاه فدراسیون به والیبال بانوان ادامه می‌دهد: در بخش بانوان برنامه‌ریزی‌های هدف‌داری انجام داده‌ایم. در چند سال اخیر باتوجه به کمک‌هایی که وزارت ورزش به فدراسیون والیبال کرد، توانستیم با برگزاری کمپ‌های تیم ملی بانوان و اختصاص دادن سالن تمرین‌، سالن بدنسازی، خوابگاه و ... شرایط را برای سرعت بخشیدن به رشد والیبال بانوان فراهم کنیم. فدراسیون والیبال به تیم ملی بانوان نگاه مثبتی دارد.

افشاردوست به آخرین اخبار مربوط به تیم ملی والیبال مردان اشاره و خاطرنشان می‌کند: در چند هفته اخیر گزینه‌هایی برای جانشینی لوزانو مطرح شده است که هیچ‌کدام آنها از سوی فدراسیون والیبال تایید نمی‌شود. همه این گزینه‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که از سوی کارشناسان مطرح می‌شود.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد آینده سرمربی‌گری تیم ملی والیبال می‌گوید: لوزانو توانست به هدف‌گذاری‌های فدراسیون والیبال برسد و این نشان می‌دهد که عملکرد موفقی داشته است. با تعویض مربی به شیوه کشور‌های عربی کاملا مخالفیم. در مورد ابقا و یا معرفی جانشین لوزانو عجله‌ای نداریم. عملکرد لوزانو باید به دقت و وسواس بررسی شود و پس از آن باید در این مورد تصمیم گرفت.

 

کد خبر : ۴۱۳۲۷۳