خبرگزاری کار ایران

محمود محشون در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم ملی بسکتبال ایران با جوانان خود در آسیا درخشید/بائرمن بازیکنان را به خودباوری رساند

رییس فدراسیون بسکتبال می‌گوید: ما در این رقابت‌ها جوانانی را به میدان فرستادیم تا با انگیزه بالا بتوانند برای ایران افتخار آفرینی کنند.

محمود محشون، رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های آسیا چلنج، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی بسکتبال ایران توانست با نتایجی که در رقابت‌های آسیا چلنج کسب کرد، بدون قبول شکست و با قدرت به مقام قهرمانی برسد. همه علاقه‌مندان به بسکتبال از بازی‌ها و نتایج به دست آمده رضایت کامل دارند.

او ادامه می‌دهد: باید توجه داشت که تیم ملی بسکتبال ایران توانست با درخشش جوانان خود تیم‌های قدرتمند آسیا را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد. این قهرمانی را می‌توان گام اول از برنامه‌های چهارساله فدراسیون بسکتبال دانست. ما در این رقابت‌ها جوانانی را به میدان فرستادیم تا با انگیزه بالا بتوانند برای ایران افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص عملکرد کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران می‌گوید: کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران از ابتدا با برنامه وارد ایران شده بود ولی در بسیاری از او انتقاد می‌کردند. بائرمن توانست با روحیه دادن به جوانان آنها را شایسته پوشیدن لباس تیم ملی کند و تیم ملی را به نحوی اداره کند تا همه بازیکنان با همدلی و همراهی و به دور از حاشیه بر سکوی اول آسیا بایستند. کادر فنی تیم ملی بازیکنان جوان ایران را به خودباوری رساند.

 

کد خبر : ۴۱۲۱۳۴