خبرگزاری کار ایران

جنگ سازمان لیگ و باشگاه‌ها وارد فاز تازه‌ شد/تبلیغات دور زمین به ایرانسل رسید

بعد از اینکه همراه اول به خاطر فشار مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی قراردادش را با 3040 کنسل کرد این سامانه با شرکت رقیب یعنی ایرانسل قرارداد امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از استعفای طاهری  به‌خاطر دعواهای پیش‌آمده با سازمان لیگ، با پادرمیانی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خبر رسید که 3040، اسپانسر سازمان لیگ باید منحل شود و فقط 3090 یعنی اسپانسر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی می‌تواند فعالیت کند. پیش‌بینی می‌شد که با این خبر در بازی دربی حسابی بازار تبلیغات همراه اول و 3090 داغ باشد اما در کمال تعجب نه در تبلیغات دور ورزشگاه و نه در برنامه تبلیغاتی قبل از برنامه و میان دو نیمه و بعد از پایان بازی هیچ خبری از 3090 نبود. بهمن هاشمی در برنامه حضور داشت و در مورد اول مارکت و تبلیغات مربوط به آن صحبت می‌کرد. البته قضیه به همین‌جا ختم نشد. در تبلیغات دور زمین نه تنها نشانی از همراه اول نبود که تابلوهای تبلیغاتی ایرانسل به شدت خودنمایی می‌کرد!

ماجرا از این قرار است که بعد از اینکه همراه اول به خاطر فشار مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی قراردادش را با 3040 کنسل کرد این سامانه با شرکت رقیب یعنی ایرانسل قرارداد امضا کرده است تا به نوعی با همراه اول اعلان جنگ کند. از آنجایی که صدا و سیما هم با سازمان لیگ قرارداد داشته نه با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، امیرعابدینی موفق شده از این قرارداد خود استفاده کرده و جلوی تبلیغ 3090 را بگیرد. به همین ترتیب 3090 نه تنها نتوانست با اعمال نفوذش تبلیغات دور زمین را بگیرد که تبلیغات تلویزیونی بین دو نیمه را هم از دست داد.  باید منتظر ماند و دید که واکنش 3090 و همراه اول به اتفاقات اخیر چیست و سه باشگاه پرطرفدار حرکت بعدی‌شان برای تحت فشار گذاشتن سازمان لیگ چیست. 

 

کد خبر : ۴۱۱۴۰۵