خبرگزاری کار ایران

فیبا آسیا چلنج؛

سومین برد متوالی ایران با غلبه بر تایلند/ فردا دیدار با ژاپن

تیم ملی بسکتبال ایران پس از صعود بدون باخت از مرحله گروهی مسابقات فیباآسیا چلنج، نخستین دیدار خود در مرحله دوم این رقابت ها را با غلبه بر تایلند پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، مسابقات فیبا آسیا چلنج که حکم اولین مرحله رقابت های انتخابی جهانی ٢٠١٩ را دارد، از امروز با برگزاری دیدارهای مرحله دوم در تهران پیگیری شد.

در این مرحله از مسابقات دوازه تیم شرکت کننده بر اساس رده بندی خود در گروه های چهارگانه مقدماتی، دیدارهای شان را در قالب در دو گروه F و E پیگیری می کنند؛ در این مرحله تیم ملی بسکتبال کشورمان که با دو برد برابر قطر و عراق، مرحله مقدماتی را با صدرنشینی در گروه C به پایان رساند، دیدارهای خود را در گروه F دنبال خواهد کرد.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات فیبا آسیا را امروز برابر تایلند برگزار کردند و طی آن موفق به شکست ١١٤ بر ٤١ این تیم شدند.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و تایلند به شرح زیر است:

ایران ١١٤ - تایلند ٤١

(٣٤ بر ١٧)، (٢٦ بر ٩)، (٢٣ بر ١١)، (٣١ بر ٤)

پیش از دیدار تیم های ایران و تایلند، سه دیدار از گروه E برگزار شد که طی آن اردن ١٢١ بر ٦٥ هند را شکست داد، چین در مصاف با فیلیپین به برتری ٧٥ بر ٦٥ دست یافت و قزاقستان هم با نتیجه ٩٢ بر ٧٧ مغلوب چین تایپه شد.

نخستین دیدار گروه F مسابقات فیبا آسیا چلنج نیز میان دو تیم عراق و ژاپن برگزار شد که طی آن ژاپنی ها با نتیجه ٦٧ بر ٦٥ صاحب برتری شدند.

روز نخست مرحله دوم مسابقات فیبا آسیا چلنج امروز و تا ساعتی دیگر با دیدار دو تیم قطر و کره جنوبی به پایان می رسد. این رقابت ها فردا با برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله دوم در تهران پیگیری می شود. در این روز از مسابقات تیم ملی بسکتبال ایران برابر ژاپن به میدان می رود.

 

کد خبر : ۴۱۰۲۰۹