خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی؛ یا گل نمایشی یا هیچ!

با بررسی و تماشای دوباره فیلم دیدار استقلال و ماشین‌سازی متوجه می‌شویم رضایی عاشق گل نمایشی است. او حاضر است گل نزند اما گل نمایشی بزند!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته تیم فوتبال استقلال باز هم نتوانست در لیگ شانزدهم پیروزی کسب کند و با سه تساوی و یک باخت به دربی رسید. بسیاری از هواداران استقلال معتقد بودند که استقلال در نیمه اول و بعضی دقایق نیمه دوم بازی خوبی را ارائه داد که با فرصت سوزی تک مهاجم استقلال، این تیم نتوانست گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کند.

 کاوه رضایی، مهاجم جوان استقلال که مقابل ماشین‌سازی به عنوان تک مهاجم به میدان رفته بود فرصت‌های گلزنی خوبی نصیبش شد. در نیمه اول توانست از اولین موقعیت‌هایی که برای او مهیا می‌شود یک گل به ثمر برساند.

 اما پس از آن، موقعیت‌های زیادی را سوزاند که با بررسی و تماشای دوباره فیلم این دیدار متوجه دلیل این موضوع می‌شویم. رضایی عاشق گل نمایشی است. او حاضر است گل نزند اما گل نمایشی بزند!

 در دو صحنه که با دروازه‌بان اسپانیایی حریف تک به تک شد و در شرایطی که می‌توانست با یک ضربه بغل‌ پا دروازه ماشین‌سازی را فرو بریزد، سعی کرد گل را به شکل چیپ وارد دروازه حریف کند! که البته دروازه‌بان باتجربه ماشین‌سازی این فرصت را به او نداد.

 در صحنه‌ای دیگر، پاس زمینی خسرو حیدری که روی خط دروازه تقریبا خالی ماشین‌سازی حرکت می‌کرد با یک ضربه آرام هم وارد دروازه می‌شد که رضایی باز هم سعی کرد به شکل نمایشی این توپ را گل کند که البته به موفقیت نرسید. کاوه رضایی جوان سعی کرد توپ را به شکل گل‌های کریستیانو رونالدو وارد دروازه کند که به دلیل دیر عمل کردن او، توپ منتظر شوت او نماند و از بین پاهای رد شد و به اوت رفت!

 به نظر می‌رسد رضایی باید روی گلزنی و موفقیت تیمی تمرکز کند تا حرکت‌های فردی و نمایشی. چرا که استقلال و منصوریان به شدت به گلزنی‌های او نیاز دارند تا از فشار انتقادها خارج شوند.

کد خبر : ۴۱۰۰۹۸