خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه یادگار امام تبریز در راه نقش جهان شدن

فوتبال ما خاطرات خوبی از روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها ندارد و ورزشگاه نقش جهان به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ورزشگاه یادگار امام تبریز که قرار بود به بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر برسد، همچنان شنزار است. اگرچه عملیات لوله‌گذاری ورزشگاه به پایان رسیده اما هنوز شن‌ریزی ورزشگاه و تعیین سطح شیب انجام نشده است.  فوتبال ما خاطرات خوبی از روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها ندارد و ورزشگاه نقش جهان به یک معضل تبدیل شده که به این زودی‌ها قابل حل نیست. حبیب مقصودی مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز، در همین راستا درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه گفت:«در حال حاضر مراحل پایانی ماسه‌ریزی و تسطیح آن روی سیستم هیتینگ (گرمایش از کف) انجام می‌شود و با این روند احتمال می‌دهیم طی دو یا سه روز آینده ورزشگاه برای آغاز عملیات نصب چمن آماده شود.»

این عملیات در حالی انجام خواهد شد که هنوز بخشی از تجهیزات مورد نیاز وارد کشور نشده است و مشخص نیست که با وجود رایزنی‌های انجام شده میان باشگاه تراکتورسازی و گمرک این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد. یعنی امکان دارد که ترخیص این کالاها حتی چند هفته طول بکشد.

همچنین هنوز چمن‌های وارداتی ورزشگاه به ایران نرسیده و مشخص نیست چه زمانی وارد تبریز می‌شود. با شرایط موجود به نظر می‌رسد با شرایطی که یادگار دارد، این ورزشگاه در هفته ششم هم نتواند میزبان بازی ماشین سازی باشد. حتی برای بازی هفته‌های بعدی هم وضعیت میزبانی تراکتور مشخص نیست. 

 

کد خبر : ۴۰۷۶۶۳