خبرگزاری کار ایران

احتمال نیمکت‌نشینی جلال حسینی در تیم ملی و خوشحالی برانکو

خبر نیمکت‌نشینی جلال حسینی در تیم ملی می‌تواند خبر خوبی برای برانکو و پرسپولیسی‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از تمرینات  تیم ملی در اردوی ایتالیا و اخباری که از این اردو رسیده می‌توان حدس زد که کی‌روش قصد دارد تغییراتی در خط دفاع تیمش برای بازی مقابل قطر ایجاد کند. این تغییرات شاید به نیمکت‌نشینی جلال حسینی منجر شود. مدافع ثابت تیم ملی در این سال‌ها یار ثابت خط دفاعی تیم ملی بوده است اما شاید او هم جزو تغییر نسل آرام و بی‌سروصدای تیم ملی از ترکیب اصلی حذف شده و جای خود را به جانشینان جوان‌ترش بدهد. کی‌روش قصد دارد در قلب دفاع از یک بازیکن با تجربه و یک بازیکن جوانتر استفاده کند. ترکیبی مثل منتظری و پورعلی‌گنجی که در تمرینات بارها مورد آزمایش قرار گرفته است. منتظری و پورعلی گنجی هر دو در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کنند و با بازیکنان حریف، به‌خصوص مهاجمان آن آشنایی کاملی دارند.

جلال حسینی در بازی با هندوستان که صدمین بازی ملی‌اش بود و هم‌تیمی‌هایش هم برنامه‌های ویژه ای برایش داشتند از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت و در دقیقه 80 وارد میدان شد. اتفاقی که همه را متعجب کرد و احتمالا برنامه حذف آرام جلال حسینی از ترکیب اصلی تیم ملی از همان بازی شکل گرفته است.

البته خبر نیمکت‌نشینی جلال حسینی می‌تواند خبر خوبی برای برانکو و پرسپولیسی‌ها باشد. به هر حال امسال تیم ملی سال پرفشاری را پشت سر می‌گذارد و پرسپولیس هم در سه جام حضور دارد و این مساله برای مدافعی با سن و سال جلال حسینی یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد. برخلاف کی‌روش، برانکو برای رهبر خط دفاعی‌اش هیچ آلترناتیو مطمئنی ندارد و مصدومیت او می‌تواند به قیمت از دست رفتن یک جام برای پرسپولیس تمام شود. به همین دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن در تیم ملی و استراحت بیشتر او حسابی قرمزها را خوشحال خواهد کرد.

 با این حساب سیدجلال حسینی که این روزها برای پرسپولیس یک مهره کلیدی محسوب می‌شود باید روی نیمکت بنشیند و بازی همبازیان خود را تماشا کند. البته بعید نیست در لحظات آخر تصمیم کی‌روش تغییر کند و اتفاقات دیگری در ترکیب بیفتد اما آخرین تمرینات تیم ملی نشان از این اتفاقات دارد. 

 

کد خبر : ۴۰۵۳۴۸