خبرگزاری کار ایران

حکومت خود مختار در استقلال؛ چه کسی رئیس است؟

رضا افتخاری در جلسه‌ای که با کادرفنی داشت به آنها اعلام کرد از این پس مسئولیت کامل باشگاه با خودش است و نیازی نیست کارها و تصمیماتش را با هیات مدیره هماهنگ کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اینکه رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال شد، به نظر می‌رسید اوضاع بحرانی این باشگاه تا حدی آرام شود و منصوریان بتواند در کمال آرامش کارش را در این تیم ادامه دهد اما با اخباری که از این تیم شنیده می‌شود ظاهرا با رفتن افشارزاده بی‌ثباتی بیشتری بر تیم حاکم شده است. در این چند روز تمرینات استقلال میهمان چهره‌‌های مختلفی بود. عجیب از این نظر که مشخص نیست دلیل حضور اعضای هیات‌مدیره و جلسه و صحبت آنها با منصوریان چیست. در جلسه‌ای که وزیر ورزش در تمرین استقلال حضور یافت شهاب جهانیان، عضو هیات‌مدیره که این روزها نامش بسیار زیاد در تصمیم‌گیری‌های پشت پرده شنیده می‌شود دقایقی طولانی با منصوریان صحبت کرد. جلسه‌ای که از عکس‌های منتشر شده از آن می‌شود حدس زد خیلی هم دوستانه نبوده و بیشتر جنبه هشدار داشته است. در همان روز خبر حضور محمود بابازاده که ابتدای فصل از سمت مدیرروابط عمومی باشگاه استعفا داده بود و چند هفته‌ای خبری از او شنیده نمی‌شد هم منتشر شد.

رضا افتخاری هم در جلسه‌ای که با کادرفنی داشت به آنها اعلام کرد از این پس مسئولیت کامل باشگاه با خودش است و نیازی نیست کارها و تصمیماتش را با هیات مدیره هماهنگ کند!

خلاصه این که بعد از جدایی افشارزاده و حضور افتخاری، هر فردی در باشگاه قصد دارد خود را در تصمیمات مدیریتی دخالت دهد و نقش پررنگ‌تری در تصمیمات این تیم داشته باشد. در این بین کادرفنی و در راس آنها هم علیرضا منصوریان هنوز واکنشی به این اتفاقات نداشته و مصاحبه‌ای انجام نداده‌اند. سکوتی که شاید مانند زمان پرویز مظلومی بعد از جدایی و اخراج شکسته شود. 

 

کد خبر : ۴۰۲۷۹۱