خبرگزاری کار ایران

اشکانی در گفت‌وگو با ایلنا:

نوروزی و رضایی باید کار نیمه تمام بنا را تمام کنند

اشکانی می‌گوید: نوروزی و رضایی باید از اتفاقاتی که در روز نخست رقابت‌های المپیک برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران رخ داد درس بگیرند.

علی اشکانی، کارشناس کشتی در خصوص رقابت‌های روز سوم کشتی فرنگی المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: امید نوروزی و قاسم رضایی دو نماینده ما در روز سوم رقابت‌های کشتی فرنگی هستند. دو مرد طلایی المپیک لندن که باید کار نیمه تمام محمد بنا را تمام کنند. این دو کشتی‌گیر در دنیای کشتی فرنگی کاملا شناخته شده هستند و حریفان کار سختی در برابر این دو نفر پیش رو دارند.

او ادامه می‌دهد: با توجه به قرعه قاسم رضایی و امید نوروزی راه رسیدن تا فینال هموار است. در راه رسیدن یک ورزشکار به مدال المپیک قرعه نقش بسیاری دارد. هر دو نماینده تیم ملی کشتی فرنگی تا رسیدن به فینال، کشتی سختی نخواهند داشت، اما نباید فراموش کنیم که در المپیک همه رقیبان می‌توانند مدعی کسب مدال باشند.

اشکانی خاطرنشان می‌کند: امید نوروزی و قاسم رضایی باید از اتفاقات تلخی که در روز نخست رقابت‌های المپیک برای تیم ملی کشتی فرنگی  ایران رخ داد درس بگیرند و توانایی خود را برای کشتی شش دقیقه‌ای حفظ کنند. یکی از عواملی که باعث شکست حمید سوریان شد تخلیه قوای بدنی در تایم اول بود. کشتی‌گیران ما نباید برای امتیاز بالا اقدام کنند و قوای بدنی خود را تخلیه کنند. در این صورت می‌توانیم ایران را نزدیک دو مدال طلا ببینیم، زیرا رقیبان اصلی نوروزی و رضایی در قسمت دیگر جدول حضور دارند و برای رسیدن به مدال المپیک باید با یکدیگر مبارزه کنند.

 

 

کد خبر : ۴۰۱۲۸۵