خبرگزاری کار ایران

برای‌مان فرقی نمی‌کند که بازی در حضور تماشاگر یا عدم حضور هوادار باشد

دایی: سابقه حضور منصوریان در این تیم به او کمک نمی‌کند

مربی تیم فوتبال نفت گفت: تیم ما نسبت به تیم سال گذشته علی منصوریان متفاوت‌تر شده و تیمی با تفکرات جدید تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا،‌ محمد دایی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران در خصوص شرایط نفت و دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال در این فصل تیم پرمهره شده و بازیکنان خوبی دارد. متاسفانه ما تمرینات خود را دیر آغاز کردیم و زمان را از دست دادیم اما با تمام این شرایط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مورد محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در ورزشگاه خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که تماشاگران حضور داشته باشند یا نداشته باشند. ما بازی خود را می‌کنیم. طبیعتا فوتبال با حضور تماشاگران زیباست اما نظر کمیته فنی بر این بود که هواداران حضور نداشته باشند.

مربی نفت در مورد اینکه آیا این تیم به آمادگی صد در صد رسیده یا خیر، گفت: قطعا ما به آمادگی صد در صد نرسیده‌ایم چرا که زمان زیادی نداشتیم و 7-8 روز است تمرینات خود را آغاز کردیم. به نظرم ما از سایر تیم‌ها یک ماه و یا بیشتر عقب‌تر هستیم اما چنین اتفاقی را در تیم‌های صبا و راه‌آهن تجربه کرده‌ایم. سعی کردیم تیم را زود جمع و جور کنیم.

دایی در مورد اینکه آیا شناخت منصوریان از نفت بر عملکرد تیم استقلال تاثیر دارد یا خیر، گفت: مطمئنا تیم ما نسبت به نفت سال گذشته متفاوت‌تر شده است. 60-70 درصد تیم تغییر کرده‌اند و یک تیم دیگر با تفکرات دیگر را شاهد هستیم. فکر نمی‌کنم این موضوع که منصوریان سال گذشته در نفت حضور داشته به او کمک کند.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی برای میلاد فخرالدینی افتاد که پس از یک روز جدایی از تیم مجددا به تمرینات بازگشت، یادآور شد: یکسری مشکلات مالی وجود داشت که خوشبختانه این مسائل حل شد. او در یک روزی که تیم تمرین داشت با این مشکلات روبرو شد و پس از آن مسئله برطرف شد.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۷۰