خبرگزاری کار ایران

محمد بنا اعتماد به نفس ما را بالا می‌برد؛

باباجان‌زاده: از المپیک ریو دست‌پر باز می‌گردم

باباجان‌زاده می‌گوید: هنوز ترکیب تیم ملی اعلام نشده است و هرکس آماده‌تر باشد به المپیک اعزام خواهد شد.

بشیر باباجان‌زاده، کشتی‌گیر 120- کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت تمرینات قبل از المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: دو مرحله از اردوها پیش از المپیک باقی مانده است و پس از آن باید منتظر کشتی‌گرفتن در المپیک باشیم. تمرینات زیر نظر کادرفنی به خوبی دنبال می‌شود و شرایط از هر نظر برای نتیجه گرفتن به سود تیم ملی است.

او ادامه می‌دهد: المپیک میدان بزرگی است و موفقیت در آن می‌تواند برای هرکسی لذت بخش باشد. این موضوع را نباید فراموش کرد که همه شرکت کنندگان در المپیک از لحاظ فنی در بهترین سطح قرار دارند. کوچکترین اشتباه در المپیک برابر با باخت است. در المپیک ریو همه تلاشم را می‌کنم تا به مدال دست پیدا کنم. المپیک لندن هم می‌توانستم روی سکو بروم ولی در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

باباجان‌زاده به ترکیب تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: هنوز ترکیب تیم ملی اعلام نشده است. محمد بنا می‌خواهد تا آخرین لحظه تیم را آماده نگاه دارد. ما برای موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی یکجا جمع شده‌ایم و نه کسب نتیجه فردی، هر کس که به نظر کادر فنی آماده‌تر و شرایط بهتری داشته باشد به المپیک اعزام خواهد شد.

کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عملکرد تیم ملی در المپیک می‌گوید: ما به عنوان مدعی اصلی به برزیل خواهیم رفت. حضور محمد بنا کنار تشک کشتی به ما اعتماد به نفس می‌دهد. امیدوارم تا همانند المپیک لندن مردم را خوشحال کنیم.

کد خبر : ۳۸۷۷۶۷