خبرگزاری کار ایران

محمد بنا در گفت‌وگو با ایلنا:

بنا: دو هفته قبل از شروع المپیک ترکیب نهایی را اعلام می‌کنم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تلاش می‌کنیم بهترین نفرات را به المپیک اعزام کنیم و تمام شرایط را در نظر می‌گیریم.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص تمرینات تیم ملی قبل از شروع رقابت‌های المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید : همه چیز به خوبی در جریان است و همه کشتی گیرانی که به تیم ملی دعوت شده اند با انگیزه تمرین می کنند. هر روزی که به المپیک نزدیک می شویم شرایط ما هم  بهتر می‌شود.

او ادامه می دهد : همه کشتی گیران در سلامت کامل هستند و به جز چند مصدومیت جزیی که مشکلی پیش نخواهد آورد همه کشتی گیران بدون آسیب دیدگی تمرینات را پیگیری می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به ترکیب احتمالی تیم ملی اعزامی به المپیک می‌گوید: همه می خواهند اسامی ترکیب را بدانند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست . حتی خودم هم نمیدانم چه کسی به المپیک اعزام خواهد شد. بارها اتفاق افتاده است که شب قبل از وزن کشی یک کشتی‌گیر مصدوم شده است و صبح به وزن کشی نرسیده است. همه احتمالات را در نظر می‌گیرم .ما تلاش می کنیم بهترین نفرات را به المپیک اعزام کنیم. و من به عنوان سرمربی تیم ملی مسئولیت این انتخاب را بر دوش دارم.

بنا ادامه داد: در مورد بعضی از اوزان گمانه زنی‌هایی می‌شود که چه کسی به المپیک می‌رود مانند حمید سوریان و امید نوروزی .تا دو هفته قبل از شروع رقابت‌های المپیک ترکیب نهایی را اعلام خواهم کرد. تمرینات تیم ملی در آرامش و با کیفیت دنبال می‌شود و همه کسانی که تمرین می‌کنند شانس حضور در المپیک را دارند.

 

کد خبر : ۳۸۷۲۳۵