خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

تیم شکست‌ناپذیر صربستان مغلوب ایران و تماشاگرانش شد

دو تیم ملی ایران و صربستان از سری مسابقات هفته سوم لیگ جهانی در تهران به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۱  در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف صربستان رفته است که در ست اول تیم ملی ایران نتوانست از پس صرب‌ها برآید و بازی را با نتیجه 25 بر 18 واگذار کرد و به انتظار ست دوم نشست.

در ست دوم هم علیرغم اینکه تیم ملی ایران بهتر از ست قبل ظاهر شد اما در دفاع خوب عمل نکرد تا این ست را هم به صرب‌ها واگذار کند. شاگردان لوزانو این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به حرف باختند.

طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، دو تیم در بین ست‌های دوم و سوم ده دقیقه استراحت کردند و در سالن مجموعه آزادی موسیقی اجرا شد.

در ست سوم تیم ملی والیبال ایران توانست نقاط ضعف خود را بپوشاند و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند و این ست را به صورت پایاپای یا تیم صربستان پیش ببرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را ببرد . اختلاف را به یک ست برساند. در این لحظه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال کشور وارد سالن شد.

دقایقی قبل ست چهارم این مسابقه نیز به پایان رسید.
دوتیم به صورت پایاپای کسب امتیاز می‌کنند.
در این ست بعد از این که بازیکن شماره ۲ صربستان توانست از میرزاجانپور امتیاز بگیرد از پشت تور حرف‌هایی زد که لحظه‌ای موجب درگیری لفظی بازیکنان دو تیم شد و در نهایت سعید معروف و بازیکن خاطی صرب کارت زرد گرفتند.

این ست حساس را ایران توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود تا کار به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ با یک بازی تماشایی تیم شکست ناپذیر صربستان را متوقف کند و این بازی را در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شود.

حضور تماشاگران در این بازی بسیار کمک حال والیبالیست‌ها بود و بارها بازیکنان از تماشاگران خواستند بیشتر تشویق کنند تا بار روحی بازی به نفع ایران شود.

کد خبر : ۳۸۶۲۰۲