خبرگزاری کار ایران

بعید می‌دانم تغییرات مدیریتی در استقلال رخ بدهد

کردنوری: مظلومی فکر می‌کند خیلی خوب نتیجه گرفته/ با منصوریان به مشکل برنمی‌خوریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به اعتقاد من، فصل آینده چالشی با منصوریان نخواهیم داشت. او به ما ثابت کرد که برای کار در استقلال علاقه دارد و دنبال گروکشی و داد و قال نیست.

عباس کردنوری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد فعالیت این باشگاه در نقل‌ و انتقالات و جذب سه بازیکن در یک هفته اخیر گفت: با توجه به برنامه‌هایی که برای فصل آینده داریم، نیاز بود تا تیم را به بهترین شکل تقویت کنیم و به همین دلیل بعد از انتخاب سرمربی بلافاصله برای جذب نفرات مدنظر منصوریان اقدام کردیم و خوشبختانه توانستیم در شروع کار با جذب سه بازیکن بسیار خوب، موفق عمل کنیم.

او ادامه داد: بستن یک تیم قدرتمند وظیفه‌ای است که روی دوش همه اعضای هیات مدیره است و ما هم طبق همین وظیفه در حال فعالیت هستیم. ضمن اینکه حضور منصور پورحیدری، یک کمک بزرگ برای ما است. او باتجربه و دانش زیادی که دارد همواره نظرات خوبی را مطرح می‌کند که کمک بسیار زیادی به ما می‌کند.

پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال شب گذشته دست به انتشار بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات و حواشی این تیم در فصل گذشته زد و گفته است بعضی از مدیران حاضر در باشگاه استقلال پرسپولیسی هستند. کردنوری در واکنش به این ادعا عنوان کرد: آقای مظلومی عصبانی بوده و در عصبانیت این حرف‌ها را زده است و من جوابی ندارم به او بدهم. با گذشت زمان همه چیز در این مورد مشخص می‌شود. او فعلاً در مرحله‌ای است که فکر می‌کند نتایجی که کسب کرده نتایج خیلی خوبی است و به همین دلیل است که این حرف‌ها را می‌زند. البته در ابتدای فصل ما هم همین نظر را داشتیم و فکر می‌کردیم با شرایط موجود کسب سهمیه ایده‌آل است. اما در طول فصل شرایطی ایجاد شد که می‌شد نتایج بهتری گرفت اما نتوانستیم از آن فرصت‌ها استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به اینکه آیا مظلومی مورد حمایت هیات مدیره نبود نیز تصریح کرد: به هیچ وجه اینطور نبود. من نمی‌دانم چرا آقای مظلومی مدام می‌گوید در استقلال تنها بود. تا جایی که من در جریانم هیات مدیره باشگاه همیشه حامی مظلومی بود و هیچ وقت برخلاف میل او عمل نکرد.

در چند روز اخیر بحث برکناری بهرام افشارزاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال به دلیل بازنشسته بودن و جایگزینی منصور قنبرزاده به جای او مطرح شده است. کردنوری در این باره گفت:  این چیز جدیدی نیست و موضوعی است که وزارتخانه در گذشته بارها در این مورد صحبت کرده است. برکناری افشارزاده در اختیار وزیر است و او به عنوان رئیس مجمع باشگاه باید تصمیم بگیرد که چه کسی برود و چه کسی جایگزین شود. اما بعید می‌دانم به این زودی تغییراتی در استقلال انجام شود. برای اینکه در حال حاضر در فصل نقل‌وانتقالات هستیم و با توجه به شرایط حساس تیم، حداقل تا اواخر نقل‌وانتقالات بعید است که در کادر مدیریتی باشگاه تغییراتی رخ بدهد. برای اینکه هر جابجایی در این برهه موجب از دست رفتن زمان می‌شود و این می‌تواند تاثیر مستقیم روی نتایج تیم در فصل بعد داشته باشد.

وی در ادامه در مورد وضعیت ماندن یا نماندن خودش در هیات مدیره نیز افزود: وضعیت خود من هم معلوم نیست. دوره کاری امسال ما تمام شده است و تا جایی که در جریان هستم قرار است برای تغییر یا ماندن نفرات فعلی هیات مدیره بازنگری شود و به همین دلیل فعلاً چیزی معلوم نیست.

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. اما برخی از پیشکسوتان این باشگاه اعتقاد دارند او هم با شرایط فعلی نتیجه نخواهد گرفت و با مشکل مواجه خواهد شد. کردنوری در این مورد تاکید کرد: به نظر من، خیلی از مشکلات قبل را در فصل بعد با منصوریان نخواهیم داشت. در جلساتی که ما برای انتخاب او داشتیم، در برخورد و صحبت‌های او مسائل مثبتی را دیدیم که برای ما واقعاً امیدوار کننده بود. به عنوان مثال یکی از مشکلات همیشگی ما بحث بر سر مسائل مالی بود که در مورد منصوریان هیچ بحثی در این مورد نداشتیم و او هیچ حرف و خواسته‌ای در این رابطه برای خودش نداشت. البته وظیفه باشگاه است که شان سرمربی تیمش را با فراهم کردن شرایط مالی و کاری حفظ کند و فضا را برای انجام کار برای عوامل کادرفنی فراهم کند. اما منصوریان هم هیچ بحثی در این رابطه نداشت و نشان داد که می‌خواهد در آرامش کارش را انجام بدهد.

عباس کردنوری در پایان به ایلنا گفت: به اعتقاد من، فصل آینده مشکلی با منصوریان نخواهیم داشت. او به ما ثابت کرده که برای کار در استقلال علاقه دارد و دنبال گروکشی و داد و قال نیست. ما سال قبل هم قصد داشتیم او را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. اما به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و از همین جهت هم بسیار خوشحالم که در این فصل او انتخاب شد. او در یکی دو سال اخیر در نفت تجربیات زیادی را کسب کرد و حالا با آمادگی کامل به استقلال آمده است و شک ندارم در کارش موفق خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۷۸۰۴۳