خبرگزاری کار ایران

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

با درد تمرین می‌کنم/ هدفم کسب دومین طلای المپیک است

سلیمی می‌گوید گاهی مصدومیت آزارم می‌دهد ولی برای رسیدن به هدفی بزرگ تحمل چنین دردهایی برایم اهمیت ندارد.

بهداد سلیمی، قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری ایران در خصوص مسابقات جام فجر به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات با توجه به اینکه همه وزنه‌‌برداران برای کسب سهمیه المپیک آمده بودند از سطح خوبی برخوردار بود. همه وزنه‌برداران ایران چه به لحاظ تیمی و چه به لحاظ انفرادی از این مسابقات نتیجه خوبی کسب کردند و توانستند خود را محک بزنند.

او ادامه می‌دهد: در این مسابقات توانستم وزنه‌های خوبی بزنم و سطح آمادگی‌ام را پس از رفع مصدومیت بسنجم. از شرایط و نتایج مسابقات جام فجر راضی هستم. در مدتی که به شروع مسابقات المپیک مانده است تمریناتم را بیشتر خواهم کرد تا به رکوردی برسم که شانس تکرار مدال المپیک لندن را بالاتر ببرد. هدف من کسب دومین مدال طلای المپیک است و برای دست‌یابی به آن روی تمریناتم تمرکز می‌کنم.

سلیمی در خصوص وضعیت مصدومیت خود می‌گوید: تمرین کردن با درد ناشی از مصدومیت با تمرین کردن بدون مصدومیت تفاوت زیادی دارد. من هم باید روی تمرینم تمرکز کنم و هم روی فیزیوتراپی و مراقب باشم که مصدومیتم تشدید نشود. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و باتوجه به مدتی که از جراحی‌ام می‌گذرد کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شوم. برای کسب مدال طلای المپیک به ریو خواهم رفت. درست است که همراه با درد تمرین می‌کنم و گاهی مصدومیت آزارم می‌دهد، ولی برای رسیدن به هدفی بزرگ تحمل چنین دردهایی برایم اهمیت ندارد.

 

کد خبر : ۳۷۷۶۳۶